Show hier je nieuwe aanwinsten
- Arno
- Contacteer:
Ah! Die Semois heb ik ook. Lekker spul al zeg ik het zelfjarnogab schreef:Vandaag bij de tabakswinkel langsgeweest en wat Planta Black Vanilla, Mac Baren Vanilla cream en Semois (Windels) gescoord.
Ik ben eigenlijk meer een aromatic/gesausde tabakroker, maar wil niettemin ook andere tabakken een kans geven. De SG Navy Flake vind ik eerder tegenvallen voor mijn smaak, maar misschien is die Semois wel iets. Wie niet waagt, niet wint![]()
![]()
![]()

- jarnogab
Het blijft hier maar aanwinsten regenen
Een Bari Matador Freehand van belgianpipesmoker ontvangen. Mooie pijp die goed trekt. Wel geen zo'n lichte pijp, dus lang laten hangen is geen optie, maar dat doe ik toch niet zo vaak, enkel tijdens het typen hier.

Ook nog een Stanwell 129 Silver via eBay gekocht. Veel zwart aan maar met donkerbruine schakering aan de kop (zichtbaar op de foto mits voldoende inzoomen).

Een Bari Matador Freehand van belgianpipesmoker ontvangen. Mooie pijp die goed trekt. Wel geen zo'n lichte pijp, dus lang laten hangen is geen optie, maar dat doe ik toch niet zo vaak, enkel tijdens het typen hier.

Ook nog een Stanwell 129 Silver via eBay gekocht. Veel zwart aan maar met donkerbruine schakering aan de kop (zichtbaar op de foto mits voldoende inzoomen).

Groeten,
jarnogab
jarnogab
- Pitoe [*RIP*]
- St Patrick
- janneman
- Contacteer:
Ik vind die Bari wel een heel mooi mondstuk hebben! Fraaie aanwinsten!
Groet, Janneman
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822
- derkbait
- Contacteer:
-
- Nekker
- Erelid
Vandaag een geweldig koopje gedaan hier op de markt in Tienen. Bij mijn (ondertussen) vaste tabaksboer, 4 blikken Dunhill Standard Mixture Mellow kunnen aanschaffen voor 7 euro 50 per blik. Dit is ondertussen één van mijn favoriete tabakken geworden.

En overigens heb ik voor de eerste maal ook een blikje Peterson - University flake genomen, omdat ik hem gewoon al langs eens wil proberen. Ik ben benieuwd!

En overigens heb ik voor de eerste maal ook een blikje Peterson - University flake genomen, omdat ik hem gewoon al langs eens wil proberen. Ik ben benieuwd!

Groet, Nekker
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.
- belgianpipesmoker
- Nekker
- Erelid
Haha, verdorie... Had ik dat geweten.belgianpipesmoker schreef:hehe Nekker,
ik had ook een staaltje van de university flake bij je pakje gedaan
maar er zitten er nog andere in ook hoor

Groet, Nekker
- Eliminator
- Moderator

- belgianpipesmoker
Vandaag zijn mijn eerste Mario Grandi's binnen gekomen:

Je krijgt er een mooi afgewerkt zakje bij

zoals je kan zien zijn het serieuze jongens. er gaat heel wat tabak ingaan denk ik
ik volg redelijk wat pijprokers op Youtube dus het voor de eerste keer zelf eens een filmpje gemaakt. zo kan je de pijpen wat beter zien en het geeft toch een andere sfeer.
sorry voor mijn engels en de vele fouten maar het was net of ik terug een voordracht moest geven op de middelbare school.

hier het linkje

Je krijgt er een mooi afgewerkt zakje bij

zoals je kan zien zijn het serieuze jongens. er gaat heel wat tabak ingaan denk ik

ik volg redelijk wat pijprokers op Youtube dus het voor de eerste keer zelf eens een filmpje gemaakt. zo kan je de pijpen wat beter zien en het geeft toch een andere sfeer.
sorry voor mijn engels en de vele fouten maar het was net of ik terug een voordracht moest geven op de middelbare school.

hier het linkje
Laatst gewijzigd door belgianpipesmoker op 05 apr 2011 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joey Peters
- jarnogab
Ja die Stanwell is met filter. Al een keer gerookt, en rookt goed.Eliminator schreef:Die Stanwell had ik van de week even gemist zie ik nu, mooi exemplaar zeg,... de Freehand ben ik minder van gecharmeerd maar dat ligt niet aan deze Freehand,... maar aan Freehand in het algemeen, ik hou niet van die woeste vormen aan de bovenkant van de kop, maar die Stanwell is erg mooi,.. is dat een filterpijp ?
Groeten,
jarnogab
jarnogab
- belgianpipesmoker
- annie69
- Contacteer:
- Pitoe [*RIP*]
- Gypscoprotheres
- Contacteer:
- St Patrick
- derkbait
- Contacteer: