Ik vind niet dat ik mag klagen, maar oordeel vooral zelf.

Afgewerkt met bijenwas.
Geen scherpe randjes meer zodat er geen schade is aan je pijpen, je zakken en je vingers.
Nice!!gewoon ik schreef: ↑28 sep 2024 21:40 Omdat ik een hobby smid ben en het ergens op het forum ter sprake kwam, dacht ik bij mezelf. Waarom niet? Kan ik een mooie tamper smeden?
Afgewerkt met bijenwas.
Geen scherpe randjes meer zodat er geen schade is aan je pijpen, je zakken en je vingers.
Neenee, staal. Geen juwelierssmid, dat is te fijn werken, moet niet veel kleiner dan dit worden voor mij (voorlopig).
Het is voor de duidelijkheid gewoon staal, met het hamerslag voor het grootste deel afgeborsteld en dan ingewaxed, zodat het niet zou roesten.Marco Lucien schreef: ↑29 sep 2024 09:32Nice!!gewoon ik schreef: ↑28 sep 2024 21:40 Omdat ik een hobby smid ben en het ergens op het forum ter sprake kwam, dacht ik bij mezelf. Waarom niet? Kan ik een mooie tamper smeden?
Afgewerkt met bijenwas.
Sterling mept ook heerlijk overigens!
Blijft wel wat slap, das dan weer jammer.
Ik heb (voor de duidelijkheid) mijn eigen van sterling 925 gemaakt.gewoon ik schreef: ↑01 okt 2024 08:27Het is voor de duidelijkheid gewoon staal, met het hamerslag voor het grootste deel afgeborsteld en dan ingewaxed, zodat het niet zou roesten.Marco Lucien schreef: ↑29 sep 2024 09:32Nice!!gewoon ik schreef: ↑28 sep 2024 21:40 Omdat ik een hobby smid ben en het ergens op het forum ter sprake kwam, dacht ik bij mezelf. Waarom niet? Kan ik een mooie tamper smeden?
Afgewerkt met bijenwas.
Sterling mept ook heerlijk overigens!
Blijft wel wat slap, das dan weer jammer.