Beste leden,
Even een beginnersvraag. Als jullie een pijp meenemen, hoe nemen jullie dan de tabak mee? Zit nu in weckpotten.
Of stoppen jullie de pijp vooraf? Of gaat dit in kleine zakjes?
Dank en goed weekend!
Meenemen
- Martijn-Roden
- oehoe
Re: Meenemen
viewtopic.php?t=12251&hilit=pocket+jar
Massis heeft enkele jaren geleden 'n prachtvracht gemaakt met zijn 3D printer. Misschien moeten we hem weer 'ns aan het werk zetten.
Massis heeft enkele jaren geleden 'n prachtvracht gemaakt met zijn 3D printer. Misschien moeten we hem weer 'ns aan het werk zetten.

Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.
Mark Twain
Mark Twain
-
Wanneer ik onderweg in de autoi wil roken heb in een 'auto' pijp en een klein tupperware doosje voor de tabak. Ga ik een hele dag op stap dan heb ik een etui (action https://www.action.com/nl-nl/p/3205434/penetui/ ) waar ik de tabak, stampertje en ragertjes in heb.. Is dan alleen nog de pijp van de dag kiezen.
Ametist
Ametist
Als ik toen al wist wat ik nu weet was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.
- Martijn-Roden
Goed punt. Ik zal hem eens berichten!oehoe schreef: ↑06 jul 2024 14:32 viewtopic.php?t=12251&hilit=pocket+jar
Massis heeft enkele jaren geleden 'n prachtvracht gemaakt met zijn 3D printer. Misschien moeten we hem weer 'ns aan het werk zetten.![]()
- Beginneling
Hier wordt een tabaksblikje niet direct weggegooid als het leeg is. Altijd handig om wat tabak in mee te nemen
Kan redelijk lezen, tellen en schrijven. Maar heb eigenlijk nergens verstand van. Beter zo dan andersom..