Nicotine

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Plaats reactie
dave22

Nicotine

Bericht door dave22 »

Een mooi informatief stuk over nicotine, op Smokingpipes:

https://www.smokingpipes.com/smokingpip ... 7e4c1a5774

GR69

Re: Nicotine

Bericht door GR69 »

:-? Mooi stukje leesvoer. De stijl staat me aan en het is informatief. Leuk dit.
“In times of change, learners inherit the earth, while the learned find themselves beautifully equipped to deal with a world that no longer exists.”
Eric Hoffer

Robbie-san

Bericht door Robbie-san »

Heel leuk artikel. Van veel info in dit artikel was ik al op de hoogte. Edoch, interessant genoeg om nogmaals te lezen!!!
Non sum qualis eram

Ametist

Bericht door Ametist »

Nicotine op zich is nooit echt heel erg slecht geweest. Heeft kan soms zelfs wat voordelen hebben om wat nicotine in je bloedbaan te hebben. Het is voornamelijk de rotzooi die in combinatie met de nicotine van sigaretten en vapes meekomt.
Als ik toen al wist wat ik nu weet was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.

oehoe

Bericht door oehoe »

Ametist schreef: 01 jul 2024 20:57 Nicotine op zich is nooit echt heel erg slecht geweest. Heeft kan soms zelfs wat voordelen hebben om wat nicotine in je bloedbaan te hebben. Het is voornamelijk de rotzooi die in combinatie met de nicotine van sigaretten en vapes meekomt.
Alleen in sigaretten en vapes? Hoeveel meuk uit je dichtgeslibde pijpen gepeuterd de afgelopen weken? :mrgreen:
Good decisions come from experience. Experience comes from making bad decisions.

Mark Twain

Ametist

Bericht door Ametist »

oehoe schreef: 01 jul 2024 22:30
Ametist schreef: 01 jul 2024 20:57 Nicotine op zich is nooit echt heel erg slecht geweest. Heeft kan soms zelfs wat voordelen hebben om wat nicotine in je bloedbaan te hebben. Het is voornamelijk de rotzooi die in combinatie met de nicotine van sigaretten en vapes meekomt.
Alleen in sigaretten en vapes? Hoeveel meuk uit je dichtgeslibde pijpen gepeuterd de afgelopen weken? :mrgreen:
Heeeeel veel maar dat zat in de pijp en is niet naar binnen gegaan :-?
Als ik toen al wist wat ik nu weet was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.

Plaats reactie