Marrone Merk

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Ametist

Marrone Merk

Bericht door Ametist »

Rokers,

Begin vorig jaar heb ik in een opwelling 2 pijpen gekocht. Model biljart en aan de zijkant in het hout geperst het merk Marrone en aan de onderkant 'made in Italy'. Enige wat ik nog weet is dat ik ze beiden voor € 80.00 gekocht heb...... 40 per stuk dus. De winkel waar ze vandaan kwamen is er niet meer dus daar kan ik niets mee vragen. Wat mij opvalt is dat ze ondanks het redelijk intensieve gebruik gewoon goed blijven. Verkleuren niet, ketel blijft schoon, mondstuk blijft goed; kort om een fijn pijpie.

Als ik google naar Marrone pijp dan kom ik niet veel tegen. Niets eigenlijk. Er is er 1 die in een webshop staat maar verder geen link naar een fabrikant of importeur.

Is iemand bekend met Marrone pijpen of is het zo'n serieproductie geweest die nu uitverkocht is en je nooit meer onder deze naam terug zal vinden?
Als ik toen al wist wat ik nu weet was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.

Liebaart

Re: Marrone Merk

Bericht door Liebaart »

Ik vind toch redelijk wat aan info.
Blijkbaar pijpen die in opdracht van VB Vinche (belgisch) in Italië gemaakt worden.
Op Haddocks zijn er enkele te koop.

Ametist

Re: Marrone Merk

Bericht door Ametist »

Ik zie het....... mijn fout. Had in de zoekbalk bij Haddocks 'Marone' gezet. Eén erretje te weinig. Ach, de voordelen van woordblindheid :-?
Als ik toen al wist wat ik nu weet was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.

Plaats reactie