jarnogab / St Patrick,
soms moet je de eerste zijn die de gok waagt. Ik heb vandaag een pakje Holger Danske gekocht, MAngo and Vanilla.
Deze tabak brand na 3 keer aansteken goed in mijn favoriete pijp. Ik probeer altijd in mijn makkelijkst te roken pijp, dan kan ik me goed concentreren op de tabak.
Deze tabak brand als hij aan is zeer makkelijk, je hoeft maar heel licht te trekken om rook binnen te krijgen. Bij dit langzaam en rustige trekken komt de aroma goed vrij, je proeft duidelijk de mango en vanille ( iets wat me niet vaak overkomt, meestal proef ik van alles en nog wat maar niet wat er beschreven is wat je moet proeven. )
Vooral bij uitblazen door de neus en dan aan het einde van de haal proef je een romige vanille mango smaak. Deze tabak bevalt me wel. Wellicht dus ook voor jullie de moeite waard, jullie houden geloof ik wel meer van de tabakken die ik rook, dus je kunt gerust op mijn smaak afgaan

Ik houd nl. ook van : Stanwell vanilla, Alsbo vanilla, alsbo black, kentucky bird, WALarsen golden blend.

Winslow #1, Peterson de luxe Mixture, Peterson Connoisseur's choice, Stanwell Vanilla, Stanwell Guarana, Alsbo Vanilla, Danske Holger Mango & Vanilla, Kentucky Bird, WO Larsen golden dream, Alsbo Black, Mac Baren Navy Flake, Stad Ootmarsum extra krul
http://www.haraldmaas.nl