Allen heel veel plezier ermee!
Mooie pijp,
Hoezo weet jij dat dit een 'Engelse' bulldog is en geen 'Franse' bulldog?SakasakaHeyhey schreef: ↑11 nov 2021 19:25 Vandaag ontvangen. Mooie opgeknapte Engelse Bulldog. Dit wordt mijn vaste flake pijp![]()
![]()
Leuk zo'n krommetjeSakasakaHeyhey schreef: ↑11 nov 2021 19:25 Vandaag ontvangen. Mooie opgeknapte Engelse Bulldog. Dit wordt mijn vaste flake pijp![]()
![]()
Veel plezier er mee junksculp. Ik ken deze tabak niet en zal vast heerlijk zijn. Waar smaakt deze naar?
Dank je. Ik vind de karamel smaak sterk op de voorgrond staan, brandy en gin is meer op de achtergrond. Hij bijt totaal niet.SakasakaHeyhey schreef: ↑16 nov 2021 20:40Veel plezier er mee junksculp. Ik ken deze tabak niet en zal vast heerlijk zijn. Waar smaakt deze naar?
Mooi Jos!
De mijne hangt aan de tabakskast. Gekocht in Delft.
Als kersverse eigenaar van een meerschuimen pijp heb ik hier een aangenaam stukje informatie. Ik zou het bijna verplichte kost noemen...
Gefeliciteerd Mark. Mooie pijp, de combinatie tussen kop en mondstuk is heel sprekend.Marc Den Haag schreef: ↑10 dec 2021 12:06 Aan alle voorgaande enthousiasmerende berichten over mooie en fijne nieuwe aanwinsten, voeg ik er graag weer eens eentje toe:
Met dank aan DAN Pipe![]()