Toch maar weer een pakje van kopen.

Klopt, het is eigenlijk een "Exota"En het is een tabak waar voor de reguliere Clan consument zich niet hoeft te schamen.
Deze tabak verdient het niet om een underdog te zijn het is tenslotte geen Buckler of Radler onder de tabakken
Dat plakken moet . Als ik zin heb in een zoete tabak moet het er afdruipen en moet ik de kop schoon kunnen maken met een lepel, heerlijkwiele schreef:Wat ik precies wel merk met de clan tabak is dat Mn pijp precies wat plakkerig begint te worden , vooral boven op de rand van de ketel. Toch te suikerig dan? Of rook ik hem dan toch te heet ? De pijp wordt nl ook erg heet bij het roken dus ik rook hem denk ik zowiezo te vast en te snel. Eerder stelde iemand dat ie de clan wat losser stopte en niet te snel rookte.
Clan is een baaitabak (smalle snede) met een luchtje en moetwiele schreef:Wat ik precies wel merk met de clan tabak is dat Mn pijp precies wat plakkerig begint te worden , vooral boven op de rand van de ketel. Toch te suikerig dan? Of rook ik hem dan toch te heet ? De pijp wordt nl ook erg heet bij het roken dus ik rook hem denk ik zowiezo te vast en te snel. Eerder stelde iemand dat ie de clan wat losser stopte en niet te snel rookte.
Godfrey59 schreef:Dat plakken moet . Als ik zin heb in een zoete tabak moet het er afdruipen en moet ik de kop schoon kunnen maken met een lepel, heerlijkwiele schreef:l. Toch te suikerig dan?![]()
Godfrey
Amerikaanse whiskey is ook best zoet door de maïs. Misschien zit er ahorn siroop in. Zou het recept voor alle landen hetzelfde zijn, ik had een pakje uit België en heb nog een dicht pakje uit Nederland maar is al een paar jaar oud. Die probeer ik als deze leeg is. Zag net dat Clan in DE maar 9,10 euro is. Ik krijg binnenkort ook Clan uit Spanje, daar zijn de prijzen helemaal lachen.