Mus schreef:Een kleine update: het blikje flakes heeft nu ruim 100 uur open gestaan. De flakes zijn een stuk droger maar echt lekker branden willen ze nog steeds niet. Als ik de flakes helemaal uit elkaar pluk en als snippers in mijn pijp stop gaat het al wat beter en is bijvlammen minder vaak nodig, maar zes, zeven, acht lucifers voor één pijp vind ik nog steeds erg veel.
Qua smaak niks slechts (mooie zachte tabakssmaak), maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit toch zeker geen tabak is die echt bijzonder of boeiend is. Het vele bijvlammen en de moeite die ik moet doen om de tabak brandend te houden bederven voor mij toch het rookgenot grontendeels. Ik kan deze tabak dus niet aanraden.
Ook ik heb de tabak al een tijdje. Hij was voordien veel te vochtig en de tabak is intussen wat droger geworden. Maar net als bij jou vind ik ze nog steeds geen lekker brandbare flake. Ik moet heel vaak bijvlammen, wat ik lang niet met andere flakes heb.
Qua smaak vind ik de tabak eerder gewoontjes. Licht frissig ja, dat wel. Maar toch vlak en vooral eerder saai. Geen echt slechte of vieze tabak, maar niet iets waar ik reikhalzend naar uitkijk. Ik ga tussendoor wel eens afwisselen met een Erinmore flake, maar eenmaal het blik op is, dan zal ik het wellicht gehad hebben met deze tabak.