Nee absoluut niet. Mijn eerste latakia was Peterson Old Dublin en ik vond het alsof ik een open haard aan het roken was. Pas later is het goed gekomen toen ik voor een vriend Peter Stokkebye's Balkan Supreme in bulk in de VS had besteld. Er kwam zo'n lekkere geur uit de doos waar de zak inzat dat ik aan hem had geraagd of ik er wat van mocht roken. "I never looked back".
scroll even naar blad 1 van dit topic .. 2009 ...Faab schreef: ↑04 jul 2019 20:04 Ik ben sinds de eerste keer een tabak met latakia te hebben gerookt eigenlijk niet meer gestopt met deze te roken. Ik heb ook geen trek of interesse gehad in iets anders....
Zijn er meer mensen die na de eerste keer een tabak met latakia te hebben gerookt, meteen 'verliefd' zijn geworden? En komt dat ooit weer 'goed'?![]()
klopt Rob !robvoorburg schreef: ↑07 jul 2019 20:43 Klopt, ook in latakia zijn er stevige verschillen
in kwaliteit.
Pas later kwam ik erachter des te minder aanlokkelijk
het ruikt, des te beter in de pijp, dit geheel in
tegenstelling tot zoetigheid.
Ha Smoorder. Grappig om te lezen. Ik kan me wel voorstellen dat nietsvermoedende gasten in het café de rook en de geur van latakia behoorlijk penetrant kunnen vinden. Ik rook mijn pijpen vooralsnog eigenlijk altijd buiten en helemaal alleen.
Zo is dat. Ik heb nog een klein stukje walgelijke Cannon Plug liggen. Binnenkort weer eens een pijpje mee stoppen.
Weet niet wat je verstaat onder "normale blikjes".junksculp schreef: ↑06 jan 2020 14:10 Ik ben opzoek naar tabak met meer dan 50% latakia, nu heb ik verschillende soorten gezien bij Motzek, Hu en smokingpipes. Weet iemand of er ook gewoon normale blikjes te koop zijn met een groot deel latakia, ik heb er tot nu toe maar eentje gevonden commonwealth. Probleem is dat vaak het percentage er niet op staat.
50gr blikjestomatamot schreef: ↑06 jan 2020 14:39Weet niet wat je verstaat onder "normale blikjes".junksculp schreef: ↑06 jan 2020 14:10 Ik ben opzoek naar tabak met meer dan 50% latakia, nu heb ik verschillende soorten gezien bij Motzek, Hu en smokingpipes. Weet iemand of er ook gewoon normale blikjes te koop zijn met een groot deel latakia, ik heb er tot nu toe maar eentje gevonden commonwealth. Probleem is dat vaak het percentage er niet op staat.
Bij mij gaat een aangebroken tabakblik na openen subiet in de vuilzak.
Vul een 0,3 ltr. HEMA Luchtdicht en lekvrij clipdoosje en het restant gaat in een JAR.
https://www.hema.nl/dw/image/v2/BBRK_PR ... 200&sm=fit
Waar krijg je deze dan?
Ga je mond wassen, het liefst met een groot blok Canon plugRobbie-san schreef: ↑14 jan 2020 17:51 Wel snotverdikkeme, wordt er in dit Topic verdimme een sneer gegeven over Lakeland tabak...................
Nee, die eeuwige hertenkak, genoemd naar een plaats waar het al sinds een langharige hippie brood brak op een berg, niet meer gemaakt wordt, dat is lekker spul.................., nou ja een beetje lekker is het wel, eigenlijk heel lekker,........huh maar dan nog, Lakeland is ook lekker!!!
![]()
![]()
![]()
![]()