De blues, dat moet het zijn geweest. Op ongeveer 17 jarige leeftijd speelde ik samen met een vriend driftig gitaar. Bezeten van de blues waren we en bij dat imago vonden we dat er pijp gerookt moest worden. Gele Sail tabak stopten we in onze pijpen, en lieten onze gitaren huilen dat het een lieve lust was.
Vele jaren later, de blues werd metal, de pijp en later de sigaretten verdwenen en zo kwam ik al rondneuzend op het wereld wijde web de site van Janneman tegen (zoals velen hier). Via marktplaats kocht ik voor een paar tientjes een set van 7 Peterson pijpen. En zo was ik opnieuw verknocht.
Geen fanatieke roker however, ik rook veel minder dan ik me ieder jaar voorneem. Ik ben mij uitsluitend blijven richten op Peterson systeem pijpen en verzamel de silver spigot range. Mijn lievelingspijp blijft echter het meest aftandse pijpje uit de “marktplaats” serie. Op één plek bijna doorgebrand, verdraagt alle tabakken en moet er niet aan denken dat zij er niet meer zou zijn.
The Blues
-
Kiske
Re: The Blues
Prachtig!
Dit soort berichten zijn naar mijn mening de pareltjes op dit forum.
Dank!
Dit soort berichten zijn naar mijn mening de pareltjes op dit forum.
Dank!
-
Janno
Eens! Heerlijk dit soort berichten. Weet er alleen nooit zoveel op te zeggen als reactie...
-
Lonny
Met plezier gelezen.
Bedankt voor het delen van je verhaal!
Bedankt voor het delen van je verhaal!
-
junksculp
Mooi verhaal, mag je trots op zijn!