altijd willen wetenn hoe dat gaat roken

Dat is net dezelfde kop als mijn Savinelli. Denk dat die mij als churchwarden ook wel zou bevallen!suijkerbuijk schreef: ↑27 feb 2018 21:15 een Churchwarden pijp 25cm lang
![]()
Willem-Jan schreef: ↑04 mar 2018 18:25Dat is net dezelfde kop als mijn Savinelli. Denk dat die mij als churchwarden ook wel zou bevallen!suijkerbuijk schreef: ↑27 feb 2018 21:15 een Churchwarden pijp 25cm lang
![]()
Stuur gewoon via een pbtje je vraag naar een van de pijpmakers bekend op dit forum... c'est simple comme....Willem-Jan schreef: ↑04 mar 2018 18:41 Dat is een leuk idee. Kan je mij zeggen hoe ik dat concreet doe?
kom je naar WW , neem ze maar mee , bespreken wat ik voor je kan doen!Willem-Jan schreef: ↑04 mar 2018 18:41 Dat is een leuk idee. Kan je mij zeggen hoe ik dat concreet doe?
Klinkt super! Ik kom naar Wuustwezel en ik breng die pijp zeker mee!meindert schreef: ↑04 mar 2018 22:03kom je naar WW , neem ze maar mee , bespreken wat ik voor je kan doen!Willem-Jan schreef: ↑04 mar 2018 18:41 Dat is een leuk idee. Kan je mij zeggen hoe ik dat concreet doe?
Groet van de friese pijpmaker
Willem-Jan schreef: ↑05 mar 2018 12:50Klinkt super! Ik kom naar Wuustwezel en ik breng die pijp zeker mee!meindert schreef: ↑04 mar 2018 22:03kom je naar WW , neem ze maar mee , bespreken wat ik voor je kan doen!Willem-Jan schreef: ↑04 mar 2018 18:41 Dat is een leuk idee. Kan je mij zeggen hoe ik dat concreet doe?
Groet van de friese pijpmaker
En wat voor speciaals heb je dan in gedachte?Deadl0ck schreef: ↑08 jun 2018 13:11 Ik overweeg een commissie te doen bij Chris Kelly. De man achter Eldritch pipes.
Ik heb van hem begrepen dat hij zowiezo van plan was om 2 pijpen in zijn poison garden range te gaan maken, en net een bericht naar hem gestuurd met een lading aan ideeën voor model, afwerking, en mondstuk, met de uiteindelijke suggestie:Paasei schreef: ↑08 jun 2018 14:31En wat voor speciaals heb je dan in gedachte?Deadl0ck schreef: ↑08 jun 2018 13:11 Ik overweeg een commissie te doen bij Chris Kelly. De man achter Eldritch pipes.
Maar we zijn nog druk in onderhandeling en overleg, dus we zullen gaan zien waar het ship strand. Voor het soort pijpen dat de man maakt heeft hij hele redelijke prijzen. Ruwweg 160 pond voor een normale rusticated pijp, 180 voor een smooth pijp, en 200(+) pond voor de bijzondere modellen.Go nuts. Challenge yourself. Try new techniques, and materials. Channel the old gods, submerse yourself in the ichor of insanity, Lick a brightly coloured toad from the poison garden, lose several weeks of time and make something so horrendously exquisite it turns even a nondescript run of the mill vanilla tobacco into the devil's poison weed with eldritch horrors forming in the smoke.
Ik ook! Er is in grove lijnen een model uit inspiratie voor pijp en tamper, en een vrij uniek kleurschema voor zowel mondstuk als pijp, met extra blank om een pen van te laten maken door een maat van me.
Zowiezo niet, want het word bruyere, geen glad eik.
Inderdaad mooie pijpen omwille van de vorm en de kleurcombinaties. Ook wel benieuwd naar mogelijke ervaringen.