Tja, de term Hipster, ik heb 't daar ook niet zo op... Ik wordt vaak door anderen zo genoemd, maar voel me gelukkig niet aangesproken

Tegenwoordig is alles en iedereen met een baard en net wat afwijkende kleding een Hipster schijnbaar, ach, van de andere kant kan ik me ook niet zo druk maken hierover. Hokjes denken is volgens mij van alle tijden, en ook ik maak me er onbewust schuldig aan, al probeer ik het te vermijden.
Wat betreft de opnamen voor dit stuk, ik zou me zelf ook niet snel aangemeld hebben voor dit interview, maar was al benaderd voordat het hier op het forum verscheen. Voor een programma als Joris Showroom, zou ik me ook niet beschikbaar gesteld hebben

Of voor een programma van een van de commerciële zenders al helemaal niet!
Voor een serieus en kwalitatief goed programma als EenVandaag durfde ik het nog wel aan. Al was er iemand anders geweest die zich in het korte tijdbestek zich aangemeld zou hebben, had ik m'n plekje echter met plezier afgestaan

Zo dol op camera's ben ik nou ook weer niet, en ik denk ook dat ik vergeten ben om überhaupt ook maar te glimlachen van de zenuwen... Echter het was wel een leuke ervaring, al durf ik het eindresultaat amper terug te kijken morgen