Hier het logo van de kunstenaar

Dank jetop schreef:Prachtige pijp, veel plezier er van.
Dat is inderdaad heel erg mooi. Volgende week nog een dagje Praag eens kijken of ik 1 van de mooie pijpenwinkels kan vinden.Meester W schreef:Het leuke van dit soort trouvailles is dat elke keer dat je in de toekomst de pijp pakt je weer even terug in de tijd bent
Mooi !
junksculp schreef:Dat is inderdaad heel erg mooi. Volgende week nog een dagje Praag eens kijken of ik 1 van de mooie pijpenwinkels kan vinden.Meester W schreef:Het leuke van dit soort trouvailles is dat elke keer dat je in de toekomst de pijp pakt je weer even terug in de tijd bent
Mooi !
Ai, je gaat me toch niet vertellen dat dit dé pijp is die jij ooit kwijtgeraakt bent en op basis van een eigen schets opnieuw hebt kunnen aanschaffen? Ik ben even weg om in je website te grasduinen. Feit is dat ik na 1 x roken al verliefd was op deze pijp.janneman schreef:Gefeliciteerd Victor! En dat pijpje komt me verdacht bekend voor... Vooral nooit kwijtraken, je blijft het missen!Victor Baarn schreef:Zo, master thesis goedgekeurd dus ik kom weer uit mn grot na twee jaar. Gelijk dagje weg met mn vrouw. Bij een kringloop zeker tientallen pijpen op een hoop. Ze allemaal door mn handen laten gaan, veel onbekende Franse merken, van die inimini pijpjes die je zomaar per ongeluk kan doorslikken als je niet oplet. Er zaten twee Big Bens tussen. De mooiste meegenomen. Zit wel nogal wat aanslag in.
Kijken of ik deze ergens kan vinden.Meester W schreef:Jirsa in Praag maakt fraaie pijpen
Dank je heeft 25 euro gekost.meindert schreef:Een prachtige pijp!
Hallo Roocker,
Mooi spul hoor. Loop een eventuele volgende keer in Düsseldorf vooral ook eens binnen bij Linzbach op de Graf Adolfstraße. Ook zeer de moeite waard.stax schreef:Even een tripje gemaakt naar Deutschland.
In Düsseldorf een bezoekje gebracht aan Cigarworld Lounge.
Erg gezellig!!
Dit heb ik gekauft!
Een simpel asbakje. Is wel handig zo want ik had er nog steeds geen.
En dan een etui. Filtertjes, bevochtigers en volgende tabakken:
- Erinmore Flake 50gr
- Vauen 'Auenland The Shire' 50gr
- Ilsteds Own Golden Flake 50gr
- Planta MMXVI 100gr
Bedankt voor de tip!Wowbagger schreef: Mooi spul hoor. Loop een eventuele volgende keer in Düsseldorf vooral ook eens binnen bij Linzbach op de Graf Adolfstraße. Ook zeer de moeite waard.