Haha

Mooie voorraad. Leuke bestelling ook! Geniet ervan!
Klopt, het is ook White Mixture. Hopelijk gaan Denk en Sylvana hier niet over vallen...Tobias Tobit schreef:Mag vast geen "mellow" mixture meer heten. Klinkt veel te positief.
Ik denk dat die eerder het Black voor de cavendish vandaan willen hebben. Blanke vla valt ook niemand over.Arno schreef:Klopt, het is ook White Mixture. Hopelijk gaan Denk en Sylvana hier niet over vallen...Tobias Tobit schreef:Mag vast geen "mellow" mixture meer heten. Klinkt veel te positief.
Hmm, ik denk dat het verstandig is om dit even in een eigen topic te plaatsen. Er is een subdraadje met de persoonlijke collectie pijpen.polleke schreef:Ik heb alweer een vraagje aan de forumleden !![emoji848]als jullie nu mijn ( voorraadje ) willen tsjekken , en mij een hint willen geven wat ik qua pijp volgens jullie nog zeker toe zou moeten voegen om het rookgenot nog meer te verhogen ![emoji848][emoji848][emoji848]
Hartelijk welkom en veel rook en leesplezier!Coenraad schreef:Mijn beste,
Ziezo!!
Mijn eerste pijp is een feit!!
Ik ben benieuwd en heb er zin in!!
Gekozen heb ik voor een starterset van John Aylesbury.
Deze starterset bestaat uit een rechte pijp, pijpgereedschap, een aantal filters, enkele pijpragers en wat curiosa.
Vanzelfsprekend een gemoedelijke tabak er bij besteld.
Te weten de Neptune Mellow Mixture.
Na diverse reviews te hebben gelezen, zou dit niet alleen een smakelijke tabak moeten zijn,
doch ook een tabak die prettig brand.
Maar énfin,
We zullen zien (en natuurlijk proeven)!!![]()
Veel vermaak en genoegen op dit prachtige forumCoenraad schreef:Mijn beste,
Ziezo!!
Deze starterset bestaat uit een rechte pijp, pijpgereedschap, een aantal filters, enkele pijpragers en wat curiosa.
Na diverse reviews te hebben gelezen, zou dit niet alleen een smakelijke tabak moeten zijn,
Maar énfin,
Is dat niet toevallig van wege de naam? Drop is waarschijnlijk een te positieve associatie voor een tabak naam. Mogelijk komt het nog weer terug onder een niets zeggende naam. Borkum purple of zoiets?Stoker schreef:
Kleine aanvulling aan me voorraadje
Mocht je het nog niet weten .. Deze smaak van Borkum Riff zal verdwijnen heb ik gehoord dus maar even meerdere pakjes meegenomen..
of het hele merk verdwijnt heb ik niet gevraagd .. maar de Liqurice zal straks niet meer in de schappen liggen dus wat je nu nog tegen komt is het laatste
het zou kunnen dat hij daarom weg gaat ..Tobias Tobit schreef:Is dat niet toevallig van wege de naam? Drop is waarschijnlijk een te positieve associatie voor een tabak naam. Mogelijk komt het nog weer terug onder een niets zeggende naam. Borkum purple of zoiets?Stoker schreef:
Kleine aanvulling aan me voorraadje
Mocht je het nog niet weten .. Deze smaak van Borkum Riff zal verdwijnen heb ik gehoord dus maar even meerdere pakjes meegenomen..
of het hele merk verdwijnt heb ik niet gevraagd .. maar de Liqurice zal straks niet meer in de schappen liggen dus wat je nu nog tegen komt is het laatste
Ik weet het niet hoor maar gezien de regelgeving zou het me niets verbazen.
Mooie pijp en welkom hier en veel rook en leesplezier gewenst!Coenraad schreef:Mijn beste,
Ziezo!!
Maar énfin,
Super als zoiets je overkomt. Geniet ervan!Peterone schreef:Even geleden heb ik in http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic ... 06#p349841 met weemoed over mijn vorige Ronson Varatronic verteld. Na uitloggen dacht ik nog "vast niet, maar laat ik eens zoeken". Binnen 10 minuten had ik er één in het VK met meer krassen dan ik zelf heb. Binnen 12 minuten vond ik deze op Marktplaats.
Volgens mij is dit een staaltje magie van de buitencategorie.
Wel een lekkere verslaving. Smakelijk!
Klinkt heel bekend. Heb hier ook nog wat tabak liggen dat ik nog niet geprobeerd heb. Altijd spannend!