[quote="Jekke"]Ik ga hem binnekort eens testen....volgens de man van Verloo zou hij me wel bevallen.....ik dacht dat de tabak van Planta is.
Vandaag, na de topic van de Morgan pijpen een tijd te hebben gevolgd, en tot de conclusie te zijn gekomen dat de Bones pijpen moeilijk te krijgen zijn, heb ik me een derde Blackjack aangeschaft: de nr.20.
Mijn derde Morgan pijp van bij Haddock's en weer zeer tevreden van de service bij Paul.
Ook ineens nog een paar blikken tabak aangeschaft voor de tabakskluis.
Aangezien Aken redelijk dichtbij Maastricht ligt, en het nog vroeg dag was, zijn we ineens nog effe doorgereden naar Schneiderwind.....en vol verwachting de winkel binnegestapt. Ok, een zeer ruim assortiment pijpen, de nodige drank en sigaren, en ook wel lekkere pijptabak.....maar wel jammer dat ze achter de toonbank liggen zodat het moeilijker is om eens uitgebreid te lezen wat in de tabak aanwezig is.
Wel zeer vriendelijk personeel en ook hier enkele blikken meegenomen en 2 flessen port voor het vrouwtje.
Al bij al een leuke dag, hoewel Linzbach in Dusseldorf me beter lag.....maar dat is een eindje verder rijden.
In ieder geval toch weer een 16-tal blikken rijker op een paar dagen van enkele lekkere tabakken.
Dat is een prachtige pijp Jekke, een voor op mijn verlanglijstje.
Spijt is verstand dat te laat komt.