Vandaag binnen gekomen van Ebay, mijn lang verwachtte en zeer vertraagde Passatore pipe tool.
Plumcake, heerlijk. Heeft hij nog meer blikjes?TabaccoPeanutsch schreef:Vandaag bij dhr Schimmel in Zutphen op bezoek. Een hele oude Mac Baren Plumcake en Dunhill My Mixture 965 buit kunnen maken!
20170203_132113.jpg
20170203_132934.jpg
Een fraaie, steeds voorzichtig gebruiken, want hetTobias Tobit schreef:
Vandaag binnen gekomen van Ebay, mijn lang verwachtte en zeer vertraagde Passatore pipe tool.
Het gaat mij vooral om het tampertje maar ik zie wat je bedoelt. Het metaal van die accessoires zit er dun uit. Bedankt voor de waarschuwing ik zal er met beleid mee om gaan.robvoorburg schreef:
Een fraaie, steeds voorzichtig gebruiken, want het
is een kwetsbaar instrumentje.
Volgens mij heeft de maker zijn boor-bitje erin laten zitten[emoji1]NoneNicer schreef:
Iemand bekend met dit schroef systeem?
Allen dank voor de bevestiging en mooie wooorden, het is echter geen metalen maar een kunststof filtersysteem met een kunststof buis. Derhalve kon ik ook makkelijk een boortje gebruiken (2,5mm, gat is 2mm) om uiteindelijk dit onderdeel er uit te krijgen.Tobias Tobit schreef:Volgens mij heeft de maker zijn boor-bitje erin laten zitten[emoji1]NoneNicer schreef:
Ik heb ook eens met een soortgelijk metalen filtertje zitten experimenteren maar uiteindelijk is het toch in de prullenbak beland. Ik zou zeggen doe hetzelfde probeer het en kom tot de conclusie dat het niet werkt.
ik rook ook 2 van me pijpen er mee(metalen filtertjes) en ik vind het eigenlijk goed roken ..Tobias Tobit schreef:Volgens mij heeft de maker zijn boor-bitje erin laten zitten[emoji1]NoneNicer schreef:
Ik heb ook eens met een soortgelijk metalen filtertje zitten experimenteren maar uiteindelijk is het toch in de prullenbak beland. Ik zou zeggen doe hetzelfde probeer het en kom tot de conclusie dat het niet werkt.
Massis schreef:Die rechtse met wit mondstuk kan me wel bekoren, de finish van de 2 anderen is absoluut niet mijn ding. Zijn die nou half zwart gebeitst of is dat gerusticeerd?
Ik vind jouw aankopen niet verkeerd, helemaal niet verkeerd.Greif schreef:Omdat Peterson favoriet blijft, de pond zo laag en fantasieën over heerlijke zomeravonden toenemen bij deze kou. Kortom de verleiding te groot..
Ik heb er net zo 1 alleen in het groenGreif schreef:En deze...
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk