erg jammer hoorEliminator schreef:Zal ik dan maar weer de spelbreker zijn, hoe zeer ik het ook waardeer dat ons Jos Stoker deze pijp gunt (ik doe dat zelf ook), gun ik de andere kandidaten dezelfde kans,.... het PRF blijft een eerlijke club mensen.

erg jammer hoorEliminator schreef:Zal ik dan maar weer de spelbreker zijn, hoe zeer ik het ook waardeer dat ons Jos Stoker deze pijp gunt (ik doe dat zelf ook), gun ik de andere kandidaten dezelfde kans,.... het PRF blijft een eerlijke club mensen.
Pfoeh, als ik dat zo lees, je weet wel wat je weggeeft of niet? Pff man man, ik doe maar weer gewoon niet mee, dat lijkt me verstandiger wanneer ik zo tussen de regels door lees.cipke schreef:Deze afschuwelijke en onhandige Brebia mpb gaat ook de verloting in.![]()
![]()
Lengte 120 mm hoogtes 70 mm
Ketelboring 50 mm diep met een diameter van 18 mm
Filterpijp met adapter.
Ooit heb ik hier eens één pluk tabak in gestopt en in brand gestoken. Maar dat is me slecht bevallen.
Zondag 5 februari gebeurd de trekking om 20 u.
De verzendkosten neem ik ook nog ter harte![]()
Als ik er maar vanaf geraak![]()
Hoe bedoel je UT?The_Undertaker schreef:Pfoeh, als ik dat zo lees, je weet wel wat je weggeeft of niet? Pff man man, ik doe maar weer gewoon niet mee, dat lijkt me verstandiger wanneer ik zo tussen de regels door lees.
cipke schreef:Hoe bedoel je UT?The_Undertaker schreef:Pfoeh, als ik dat zo lees, je weet wel wat je weggeeft of niet? Pff man man, ik doe maar weer gewoon niet mee, dat lijkt me verstandiger wanneer ik zo tussen de regels door lees.
Dan pleit dat niet voor de pijp, en zodoende doe ik niet mee aan de verloting, om zo te voorkomen dat ik straks met een onding opgescheept zitcipke schreef:Deze afschuwelijke en onhandige Brebia...
Ooit heb ik hier eens één pluk tabak in gestopt en in brand gestoken. Maar dat is me slecht bevallen....
Als ik er maar vanaf geraak ...
TommyLF schreef:Ik doe ook deze ronde niet mee! Dat geeft Stoker meer kanslol
En het staat niet eens tussen, maar zeer stellig óp de regels ...The_Undertaker schreef:cipke schreef:Hoe bedoel je UT?The_Undertaker schreef:Pfoeh, als ik dat zo lees, je weet wel wat je weggeeft of niet? Pff man man, ik doe maar weer gewoon niet mee, dat lijkt me verstandiger wanneer ik zo tussen de regels door lees.
Nouja, als ik dit soort dingen lees:
Dan pleit dat niet voor de pijp, en zodoende doe ik niet mee aan de verloting, om zo te voorkomen dat ik straks met een onding opgescheept zitcipke schreef:Deze afschuwelijke en onhandige Brebia...
Ooit heb ik hier eens één pluk tabak in gestopt en in brand gestoken. Maar dat is me slecht bevallen....
Als ik er maar vanaf geraak ...
Gelijk effe Mennuh toegevoegdHans1 schreef:01 Safetymichel
02 TabaccoPeanutsch
03 Gupper
04 Stoker
05 Mille Luci
06 Cookiemonster
07 Toonster
08 Polleke
09 hans1
10 mennuh
Bedankt!!TabaccoPeanutsch schreef:Done
01 Safetymichel
02 TabaccoPeanutsch
03 Gupper
04 Stoker
05 Mille Luci
06 Cookiemonster
07 Toonster
08 Polleke
09 hans1
10 mennuh
11 drfretboard
12 Junksculp
culann schreef:Het mooiste is dat aan het einde van de loting minimaal twee personen gelukkig zijn. De winnaar en Cipke.
En wellicht ook degenen die bewust niet meegedaan hebben...
En ik dan graag 100 tot /en met!! 200[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]TabaccoPeanutsch schreef:Dan wil ik graag alvast de nummers 1 t/m 100 reserveren