Het zelfde uitgevoerd maar de een iets kleiner.janneman schreef:Een Big ben met twee mondstukken?!?
Bb silver staat er op.
Naast een Troost asbak en Troost bierpul heb ik drie van die Troost borden. Het kleinste zit met montage kit achterop mijn rookjas bevestigd. Een iets grotere hangt in de gang. En de allergrootste, emaille bord, op de trap.annie69 schreef: Toen ik die troost bordje of hoe het ook heet zag moest ik gelijk aan jou denken.
Zo vaak douchen ongelovelijkJos schreef:Naast een Troost asbak en Troost bierpul heb ik drie van die Troost borden. Het kleinste zit met montage kit achterop mijn rookjas bevestigd. Een iets grotere hangt in de gang. En de allergrootste, emaille bord, op de trap.annie69 schreef: Toen ik die troost bordje of hoe het ook heet zag moest ik gelijk aan jou denken.
Wat ik met Pasen, wanneer ik mijn jaarlijkse douche neem, altijd betreur is dat er in de douche geen een hangt. Maar met één douche jaarlijks valt daarmee te leven.
Mocht u echter meer douchen dan zou ik u adviseren het bord daar op te
hangen!
Naar mijn mening is dat een bepaald teken door de fabrikant zo gedaan.endevos schreef:Ha, het was over die pijp dat ik een vraagje had gesteld in een ander draadje, maar men schijnt erover gelezen te hebben...
Hoe komt het dat deze kop zo ongelijk verkleurt is?
Is dat nu Tanzaniaans meerschuim?
robvoorburg schreef:Toch vind ik het watergebruik van Jos te prijzen.
Wij zijn er hier ook bewust mee bezig, zo vullen wij het bad met de waterbesparende douchekop.
robvoorburg schreef:Toch vind ik het watergebruik van Jos te prijzen.
Wij zijn er hier ook bewust mee bezig, zo vullen wij het bad met de waterbesparende douchekop.
Ja, op de volgende site staat een goede foto. Dat lukte mij niet zo goed.