Ps. Had hem ook al geplaatst, volgens mij bij het verkeerde topic

Lijkt mij zo'n gedoe met een schroef aan de voorkant. De Yello Bole zou ik eerder proberen.Carlo W schreef:Waardoor twijfel je om ze te roken? zijn toch redelijk normale pijpen.
Valt mee. De bedoeling van het schroefje voorop is om van tijd tot tijd vocht uit de buis te laten lopen, en om makkelijker de buis te reinigen.safetymichel schreef:Lijkt mij zo'n gedoe met een schroef aan de voorkant. De Yello Bole zou ik eerder proberen.Carlo W schreef:Waardoor twijfel je om ze te roken? zijn toch redelijk normale pijpen.
Ik heb nog geen Falcon, een Capital, Big Ben, Amphora en dan nu ook de Kirsten en Yello Bole. En dat binnen een maand, verslaafd?Carlo W schreef:Lefty loosy righty tidy![]()
Als de Kirsten een beetje als de Falcon rookt dan zal het best fijn roken hoor
Nee hoor dat is geen verslaving dat is een medische aandoening waar pijp rokers erg gevoelig voor zijn, de aandoening heet PAD (Pipe acquisition disorder) en gaat vaak gepaard met TAD (Tobacco acquisition disorder).safetymichel schreef:Ik heb nog geen Falcon, een Capital, Big Ben, Amphora en dan nu ook de Kirsten en Yello Bole. En dat binnen een maand, verslaafd?Carlo W schreef:Lefty loosy righty tidy![]()
Ik ben nu gerustgesteld en hoef dus nog niet in therapie. Zal dit mijn vrouw ook melden, volgens mij denkt zij daar toch anders over.Carlo W schreef:Nee hoor dat is geen verslaving dat is een medische aandoening waar pijp rokers erg gevoelig voor zijn, de aandoening heet PAD (Pipe acquisition disorder) en gaat vaak gepaard met TAD (Tobacco acquisition disorder).safetymichel schreef:Ik heb nog geen Falcon, een Capital, Big Ben, Amphora en dan nu ook de Kirsten en Yello Bole. En dat binnen een maand, verslaafd?Carlo W schreef:Lefty loosy righty tidy![]()
Hier is een leuk artikel erover https://www.smokingpipes.com/smokingpip ... stages-pad
safetymichel schreef:
Ik heb nog geen Falcon
Ik heb je een pb gedaan.Stoker schreef:safetymichel schreef:
Ik heb nog geen Falcon
Mocht je er ene willen ik heb er toevallig ene liggen hier en het is niet echt mijn ding
stuur me maar pb als je er belang bij hebt
Ik heb inderdaad alle symptomen ha ha ha.Carlo W schreef:Nee hoor dat is geen verslaving dat is een medische aandoening waar pijp rokers erg gevoelig voor zijn, de aandoening heet PAD (Pipe acquisition disorder) en gaat vaak gepaard met TAD (Tobacco acquisition disorder).safetymichel schreef:Ik heb nog geen Falcon, een Capital, Big Ben, Amphora en dan nu ook de Kirsten en Yello Bole. En dat binnen een maand, verslaafd?Carlo W schreef:Lefty loosy righty tidy![]()
Hier is een leuk artikel erover https://www.smokingpipes.com/smokingpip ... stages-pad
Hier op het forum bekend als PKZ, Pijp Koop Ziekte) en TKZ, Tabak Koop Ziekte. We hebben ook nog SKZ, Snuif Koop Ziekte, en nog een paar andere varianten.Carlo W schreef:Nee hoor dat is geen verslaving dat is een medische aandoening waar pijp rokers erg gevoelig voor zijn, de aandoening heet PAD (Pipe acquisition disorder) en gaat vaak gepaard met TAD (Tobacco acquisition disorder).safetymichel schreef:Ik heb nog geen Falcon, een Capital, Big Ben, Amphora en dan nu ook de Kirsten en Yello Bole. En dat binnen een maand, verslaafd?Carlo W schreef:Lefty loosy righty tidy![]()
Deadl0ck schreef:Hier op het forum bekend als PKZ, Pijp Koop Ziekte) en TKZ, Tabak Koop Ziekte. We hebben ook nog SKZ, Snuif Koop Ziekte, en nog een paarCarlo W schreef:Nee hoor dat is geen verslaving dat is een medische aandoening waar pijp rokers erg gevoelig voor zijn, de aandoening heet PAD (Pipe acquisition disorder) en gaat vaak gepaard met TAD (Tobacco acquisition disorder).safetymichel schreef:Ik heb nog geen Falcon, een Capital, Big Ben, Amphora en dan nu ook de Kirsten en Yello Bole. En dat binnen een maand, verslaafd?Carlo W schreef:Lefty loosy righty tidy![]()
andere varianten.