Nog gauw even zoeken dan maar.
Als beginnend pijproker heb (had?) ik met Neptune mijn basistabak gevonden... van daaruit maak ik dan spannende uitstapjes in tabaksland, met de gerustheid dat ik steeds terug naar huis kan.Ray schreef:Helaas geen goed nieuws....
Dit is al langer, deze is eruit gegaan samen met Capstan toen MacBaren de productie ervan overnam..NoneNicer schreef:Verder in dit nieuwsbulletin: Three Nuns (de nieuwe versie) wordt ook niet meer geleverd door Pronk. Ik had sinds januari een bestelling bij mijn tabaksboer uitstaan, die meldde terug dat het niet meer ingekocht kan worden.
Het lijkt wel of we straks alleen nog staatstabak mogen roken!
Toen hij de zaak overnam van zijn vader had ik zo mijn bedenkingen,Sidekickelvis schreef:Net ff bij de Oude Leeuw een blik Neptune meegenomen. Niet zo zeer omdat ik er een groot fan van ben maar omdat het nog kon(kan trouwens nog, Rein Jan heeft een aardige voorraad zei hij.) en het staat zo leuk in de tabakskast. Blijf me iedere keer verbazen over het grote assortiment van de Oude Leeuw. Mooie zaak!
Inderdaad, was er al ff niet meer geweest maar een paar goeie veranderingen doorgevoerd. Prachtig nieuw pijpenrek met van alles voor elke portemonnee. Zag er diverse lÁnatra's, Winslows, Porsche Design en zelfs wat Tsuge's. Varierend van 50 tot 1200 euro. En veel tabakken. We hadden het nog over je, omdat we bij de Poker d'Assis stonden te kijken. Hij kan niet wachten tot de SG tabakken weer te verkrijgen zijn.....robvoorburg schreef: Toen hij de zaak overnam van zijn vader had ik zo mijn bedenkingen,
maar inderdaad ik moet Rein nageven dat hij het bijzonder voortvarend
doet, dingen in het interieur zijn anders/beter geworden, de toch al
redelijke hoeveelheid pijptabak is nog verder uitgebreid, daarnaast
is het oubollige pijpenrek vervangen door iets beters, maar ook de
stoffige voorraad pijpen is aangevuld met Dunhill's, Winsløws,
meerschuimen pijpen, Falcons enzovoort.
Daarnaast wordt de sigarenroker in het geheel niet vergeten, echter
wat zich daar op dat gebied afspeelt kan ik minder goed beoordelen.
Al met al vind ik het getuigen van lef, moed en inzet vandaag de dag
zoiets voort te zetten, durf te zeggen dat het behoort tot een van
de weinige tabaksspeciaalzaken in Nederland is waar het de moeite
loont voor om te rijden, net als Willem Schimmel trouwens.
Nou, als dat toch eens kon, dan betaalden de Spanjaarden ineens het dubbele gok ik.dinck schreef:Hm, als we nou eens een federaal Europa hadden, met één gezamelijke regering en uniforme regelingen en wetten, dan was onze markt voor tabakken groot genoeg voor een zeer uitgebreid assortiment ...
Tsja, waarom niet? Als je de blikken naast elkaar ziet zijn er eigenlijk weinig verschillen. Het logo is voor een groot deel hetzelfde, zelfde lettersoorten, ook een zee-thema..M.R. schreef:http://www.cigarworld.de/en/pfeifentaba ... 3816_29807
Hallo allemaal,
Is Mayflower hetzelfde als Neptune?
Jazeker, de plot die je ziet is voor een specifiek land. Daarbij heb ik nu de randvoorwaardelijke gegevens compleet, alleen nog de werkelijke gewichten van verpakkingen met inhoud bijstellen en we hebben een echt LP model.dinck schreef:Leuke excersitie, NoneNicer, maar houd je er rekening mee dat verzendkosten niet lineair zijn en stapsgewijs in (meestal, afhankelijk van het land) een erg beperkt aantal categoriën worden berekend?