Ja Jos ,Jos schreef:Willen jullie met mate Troost slices kopen? Het is weer eens zo ver!!!
In A'dam vrijwel niet meer te krijgen. Mijn tabaksboer om de hoek, heeft ze altijd ruim op voorraad voor mij, wacht al weken op de nieuwe bestelling.
Een strooptocht langs alle bekende tabaksboeren in A'dam leverde nog drie oude 100g blikjes op. Men wacht overal op de nieuwe bevoorrading. In een winkel zei men zelfs tegen mij 'het lijkt wel of ze niet meer willen leveren..'
Ik begon al wanhopig te worden en heb uiteindelijk één winkel, het adres ga ik niet verklappen, gevonden die op miraculeuze wijze nog een ruime voorraad van de nieuwe 50g blikjes had.
Dus nogmaals mijn verzoek om met mate Troost slices te kopen!
Sportief van U om een oplossing aan te rijken , spijtig dat de verzendingskosten meer zijn dan een blikje kost , anders graag.Eliminator schreef:Ik ga van de week nog even langs Van Dale in Rotterdam, daar heb ik eerder wat blikjes Slices gekocht, mochten ze daar nog wat op voorraad hebben, moet ik die meenemen voor één van de Leerdam-gangers ?
Ik koop sowieso wat voor mezelf, maar stel ze hebben er nog een klusje staan ?!
Laat me maar even weten, neem ze graag mee !
Doe je ook aan reserveringen, anders rolt Jos straks z'n slaapzakje uit voor de deurSt Patrick schreef:Heren.... Ik heb net 5 blikken van 50 gram weten te kopen.
Hiervan wil ik er zondag 3 doorverkopen (7 euro per blikje, verkoopprijs)...
Wie het eerst komt wie het eerst maalt...
Gypscoprotheres schreef:Ik vermoed dat Jos allang ergens een loods vol met troost heeft staan die hem voor de rest van zijn leven van Troost voorziet. Sterker nog: ik vermoed dat hij wel eens de reden zou kunnen zijn dat wij onze handen op een lege plek slaan.