Het moest een beetje een oude zeemanskist worden...

Er zit een ventilator onder het rooster aan de bovenkant en (in de toekomst) een sensor die boven een bepaalde temperatuur de ventilator laat draaien en dus weer stopt als hij afgekoeld is.Paasei schreef:Zeer fraai, zelfs aan een verluchtingsrooster is gedacht !
1 kleine tip : na het roken zo ik de pijp in kwestie niet onmiddellijk neerleggen in de lade, maar op een stoeltje laten drogen / afkoelen, met de kop naar beneden.
Jazeker, en met de laser cutter ook de gravures gemaakt.Tobias Tobit schreef:Met een laser-cutter gedaan?
Wordt een beetje jaloers van al die technologische hoogstandjes[emoji38]Goocheme Sally schreef:Jazeker, en met de laser cutter ook de gravures gemaakt.Tobias Tobit schreef:Met een laser-cutter gedaan?
Het rooster dat bovenop zit heb ik met een 3D-printer gemaakt.
Nautisch en Maritiem zijn de magische woorden voor een rotterdammert...Eliminator schreef:Gave kist man !
Zowel de nautische opschriften als de skull (ook nautisch natuurlijk door de piraterij) erg cool !
Nergens voor nodig... Ik volg het keuzevak "Making" op de Hogeschool Rotterdam, heb daarvoor een pijpenkist als object gekozen, daarbij moet een ieder gebruik maken van de laser-cutter en de 3D-printer.Tobias Tobit schreef:Wordt een beetje jaloers van al die technologische hoogstandjes[emoji38]
Nogsteeds jaloers op de mogelijkheid om deze apparatuur te kunnen gebruiken. [emoji6] Je moet jaloezie niet verwarren met afgunst. Ik zou het alleen ook erg leuk vinden om een keer met dit soort apparaten te kunnen spelen. Je hebt in ieder geval optimaal gebruik gemaakt van de mogelijkheden en het resultaat mag er zeer zeker zijn.Goocheme Sally schreef:Nergens voor nodig... Ik volg het keuzevak "Making" op de Hogeschool Rotterdam, heb daarvoor een pijpenkist als object gekozen, daarbij moet een ieder gebruik maken van de laser-cutter en de 3D-printer.Tobias Tobit schreef:Wordt een beetje jaloers van al die technologische hoogstandjes[emoji38]
Daarbij moet er ook een elektronisch circuit onderdeel van uit maken.
Ik werk in het "Stadslab Rotterdam" dat onderdeel uitmaakt van de Hogeschool Rotterdam, dus heb ik de beschikking over al deze technologieën.
Leuk! Ik vind dit ook het mooiste anker dat er te vinden was, en jij dus klaarblijkelijk ook...Robbie-san schreef:Fraaie kist Goocheme Sally, prachtig!!!!
Vooral het anker, vond ik schitterend, al ben ik niet helemaal onbevooroordeeld in deze