Ik kan mij natuurlijk vergissen........

Fijn dat het kan en dat je het lekker vind !Deadl0ck schreef:Van Marielle een doosje apricot mee gekregen uit WW, onder het mom, dan heb ik het liggen en kan ik het toch eens een keer op mijn gemak proberen.
Dat was al wat sneller dan verwacht. Vanavond dus, en het beviel prima! Nog even afwachten hoe de holtes gaan reageren, maar volgens mij moet ik wat meer smaakjes gaan zoeken.
Wel een vraagje, doen jullie dit snuiven op een stevige manier, dus lekker hard zodat het ver in de holtes komt, of gewoon zachtjes, voor het begin van de neusholte? Ik heb namelijk beide dingen voorbij zien komen online, en mij lijkt de tweede versie logischer. Je ademt pijp rook ook niet in normaliter, dus waarom snuif wel tot achter in de keel snuiven?
Vergeet vooral ook niet eens langs de Kralingse snuifmolens te gaan Eli. Jaap Bes maakt ook echt lekkere snuif.Eliminator schreef:Mooi, dan ben ik niet uitzinnig bezig geweest door ze inmiddels alle vijf, steeds met tussenpozen van ruim een half uur, eenmaal te proberen![]()
So far, heel veel menthol, menthol en nog eens menthol, ik denk DE reden dat ik niet direct gegrepen werd, wellicht moet de nuance nog komen.
Ik ga deze zo af en toe eens gebruiken, maar denk niet dat het lang op zich laat wachten toch de Talisman maar eens te bestellen.
Eliminator schreef:Is de bestelling al gedaan ?
Zo te lezen wel,... mocht ik nog op tijd zijn mag je voor mij twee blikjes Talisman mee bestellen, anders bestel ik binnenkort zelf wel hoor, maar wie weet ben ik nog op tijd.
nou nou nou zo kan ie wel weer herenRobbie-san schreef:I created a monster![]()
![]()
Super link !Arno schreef:Voor degenen die nog wat van snuif af willen weten: https://dutchpipesmoker.wordpress.com/2 ... hat-snuff/
4 blikkies!Eliminator schreef:Is de bestelling al gedaan ?
Zo te lezen wel,... mocht ik nog op tijd zijn mag je voor mij twee blikjes Talisman mee bestellen, anders bestel ik binnenkort zelf wel hoor, maar wie weet ben ik nog op tijd.
En minder risico, waar heb je het besteld ?Sidekickelvis schreef:Je doet er inderdaad erg lang mee. Beetje afhankelijk van hoeveel je snuift. Maar 10 gram gaat lang mee, 25gram nog langer. Net wat besteld in Duitsland. Net iets goedkoper dan via Mr Snuff.
Sidekickelvis schreef: 4 blikkies!
Ik kijk wel ff bij een snuffstore waar ik al eerder bestelde Eli....