Haddockspipeshop
-
Haddockspipeshop
Ik bestelde vanavond een Lorenzo 1502 bij Haddockspipeshop in Maastricht. Heeft iemand ervaring met deze internetshop?
- multiballs
-
- annie69
- Contacteer:
- Eliminator
- Moderator
-
Vanmiddag heb ik de nieuwe aanwinst bij het postkantoor gehaald. Leuk ingepakt met een zakje kerstchocolaatjes, een pakje pijpreinigers, een aansteker en een doosje filters. Daarbij een folder met pijpen van het Duitse bedrijf Otto&Kopp. Kent iemand dat bedrijf?
Ik heb de nieuwe Lorenzo aan het einde van de middag gestopt met m'n favoriete Stad Ootmarsum extra krul. De vriendschap is begonnen. De pijp heeft één nadeel: hij past niet in m'n pijpenrek. Een lekker robuust model, maar toch licht van gewicht. Klasse van Haddocks.
Ik heb de nieuwe Lorenzo aan het einde van de middag gestopt met m'n favoriete Stad Ootmarsum extra krul. De vriendschap is begonnen. De pijp heeft één nadeel: hij past niet in m'n pijpenrek. Een lekker robuust model, maar toch licht van gewicht. Klasse van Haddocks.
- Arno
- Contacteer:
- annie69
- Contacteer:
- tweetakt [*RIP*]
Helemaal mee eens, ben er vanmiddag nog geweest. De buit: een blikje Peterson Sunset Breeze, de Imco pijpaansteker teruggegeven (wat een rotding!) een nieuwe inzet voor mijn Zippo (gratis) en natuurlijk een nieuwe Pijpannie69 schreef:Zo een folder van otto&kopp heb ik ook gekregen bij de primera in Weert met een foldertje van stg pijptabakken.
Haddocks is een klein tabakswikeltje vol gepropt met diverse rookwaren en een vriendelijke jongeman in de wijk Limmel (Maastricht).

R.I.P. 08/04/2013
- Aangepast door Nekker
- Aangepast door Nekker
-
- Arno
- Contacteer:
- tweetakt [*RIP*]
-
- Eliminator
- Moderator
-
- tweetakt [*RIP*]
Nee. ik kon hem niet omruilen voor een pijpinsert maar dat gat boor ik er zelf wel effe in. Komt zeker goedEliminator schreef:Da's een knap prijsje voor deze fraaie pijp !
Die nieuwe zippo insert is dat een pijp insert toevallig ?
Hoe zijn jouw ervaringen daarmee, heb er ook één en die bevalt me als anti-zippo man eigenlijk beter dan verwacht !

R.I.P. 08/04/2013
- Aangepast door Nekker
- Aangepast door Nekker
- Eliminator
- Moderator
Bij deze gebruiker op ebaymetalhead schreef:kijk elim dat zijn antwoorden waar ik op wacht ( nu nog die link waar jij um weg hebt)
http://stores.ebay.com/JagrFanNJ-Collec ... id=4525989
Kosten 12 dollar (pak 'em beet 9 euro, incl. verzendkosten was 't 13,50)
- Eliminator
- Moderator
-
- Eliminator
- Moderator
zou je zeggen van wel, alleen is de mijne echt matzwart en die koste de helft,.... dus shoot me ?!metalhead schreef:niceeebedankt voor de link elim! das gewoon een mat zwarte denk ik wat ik zo zie op zn site
maar hoe dan ook, even zoeken op "Zippo PL" op ebay.com en er staan meerdere betaalbare advertentie's, of even kijken of deze gebruiker binnenkort weer nieuwe aanbiedt.
succes !
-
- Paasei
- Eliminator
- Moderator
Heb er hier http://pijprokersforum.forum2go.nl/aans ... 19-80.html al het één en ander over geschreven, ikzelf ervaar er erg weinig van, misschien als je er echt naar op zoek gaat dat je hem ervaart, ik vindt het in ieder geval niet storend aanwezig,... maar ben dan ook (nog) niet de grootste fijnproever van dit forum.Paasei schreef:Zijn er nog ervaringen met de zippobijsmaak?
Het is m'n eerste zippo dus weet niet of ik nu de oude of nieuwe brandstof heb, de sigarenboer wist me er niks zinnigs over te zeggen ?!
Bij het vullen ruik ik een duidelijke benzinegeur, later niet meer (maar gebruik hem wel vrijwel uitsluitend buiten, kan er ook mee te maken hebben).
- Dremel
Re: Haddockspipeshop
Met deze zaak is niets mis, zo is mijn ervaring. Snelle levering met wat extraatjes en vriendelijke e-mailtjes en service. Op mijn suggestie dat ik vast een keer bij hem in de zaak in Limmel kom snuffelen, antwoordde Paul:
'Op dit moment heb ik niet alle pijpen in mijn winkel, dat gaat in de toekomst veranderen. Ik ga stoppen met de verkoop van tijdschriften het komende jaar, dan krijg ik plaats voor een pijpenwand.'
Hieronder mijn nieuwe aanwinst, een Big Ben Café Noir 242

Groet, Dick
'Op dit moment heb ik niet alle pijpen in mijn winkel, dat gaat in de toekomst veranderen. Ik ga stoppen met de verkoop van tijdschriften het komende jaar, dan krijg ik plaats voor een pijpenwand.'
Hieronder mijn nieuwe aanwinst, een Big Ben Café Noir 242

Groet, Dick
'Waar het rookt is het warm', sprak Tijl Uilenspiegel en hij scheet op het ijs.
1x via internet besteld en 1 x in de zaak geweest. Beide keren vriendelijk en netjes geholpen. Groter assortiment dan 't winkeltje aankan, maar de eigenaar weet alles feilloos te vinden.
Geweldig goede zaak, en inderdaad te klein om alles te laten zien, maar niets is de man teveel om het voor je op te zoeken.
Ik kom niet vaak in Limburg, maar als ik in de buurt ben (25 kilometer omrijden) dan ga ik even langst om een praatje te maken.
Gewoon voor de gezelligheid, en normaal gesproken koop ik ook weer wel wat, omdat het Paul gewoon gegund is.
Ik kom niet vaak in Limburg, maar als ik in de buurt ben (25 kilometer omrijden) dan ga ik even langst om een praatje te maken.
Gewoon voor de gezelligheid, en normaal gesproken koop ik ook weer wel wat, omdat het Paul gewoon gegund is.
- lestat
Dat hoor je niet veel meer. Iemand die zijn assortiment veranderd in het voordeel van pijpen.
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood