Arno, een wijwaterkwast heb ik niet en van de urine heb ik helaas te weinig. Slechts enkele centiliters

Dank je Tobias! Voor alle zekerheid, de wat negatieve beoordeling geldt voor de oude (niet meer geproduceerde) Bengal Slices gemaakt door A&C Petersen. De nieuwe vind ik zelf top!Tobias Tobit schreef:Ik heb er weer van genoten. Lees je blogs altijd met veel plezier. Ondanks de enigszins negatieve beoordeling ben ik toch nieuwsgierig. Ook ik hou niet erg van "bloemige" tabak blends maar deze is zo iconisch dat ik hem waarschijnlijk toch een keer ga proberen. Gefeliciteerd met je 100e post op je blog en keep them coming.
Als ik lees dat het origineel een "floral note" had, had ik die misschien inderdaad niet kunnen waarderen..dinck schreef:De honderdste alweer! Ik ben een trouwe lezer en heb ze allemaal gelezen maar ik had mij niet gerealiseerd dat het er zoveel waren, dat zegt wel iets over aandacht vast kunnen houden!
Deze aflevering gelezen hebbend vraag ik mij toch af of je de originele Bengal Slices van Sobranie wel had kunnen waarderen, ook die was enigszins floraal toch? En dat roept dan weer de vraag op of sommige reïncarnaties (voor sommigen) misschien wel beter dan het origineel kunnen zijn ...