Haast te mooi om te roken......
...mmwoahhhWinslow Collector schreef:...Het zou een pijp moeten zijn waarvoor ik nooit meer tabak zou moeten hoeven kopen, omdat zij zich altijd automatisch en magisch vult met de tabak waar ik op dat moment zin in heb. Het aansteken, onderhouden en schoonmaken neem ik wel voor mijn rekening, maar het nooit meer tabak hoeven kopen is wel een ultieme wens. En ik vrees dat nu net dit laatste aspect vrij moeilijk te vinden zal zijn.
dinck schreef:Staat het tabakkopen je tegen of is je wens ingegeven door de belastingen die je moet betalen als je tabak koopt?
Kan met mijn verbruik minstens 4 jaar vooruit zonder een kruimel te hoeven kopen. Maar ja, wat die tabak dán inmiddels zal gaan kosten als ik weer moet gaan kopen?magicmarcello schreef:Ik heb geen idee hoe het zit met de calculaties (jouw afdeling) maar ik kan me zo voorstellen dat je een fors aantal jaren vooruit kunt zonder ook maar 1 gram tabak te hoeven kopen, gezien de reeds aanwezige tabaksberg in Kloetinge...![]()
'k ken wel iemand die zo'n jeneverfles heeft, allez, van horen zeggenWinslow Collector schreef:Het zou een pijp moeten zijn waarvoor ik nooit meer tabak zou moeten hoeven kopen, omdat zij zich altijd automatisch en magisch vult met de tabak waar ik op dat moment zin in heb. Het aansteken, onderhouden en schoonmaken neem ik wel voor mijn rekening, maar het nooit meer tabak hoeven kopen is wel een ultieme wens. En ik vrees dat nu net dit laatste aspect vrij moeilijk te vinden zal zijn.
Even off topic: met de huidige nano chip technologie is het dadelijk mogelijk dat de koelkast via de barcode kan waarnemen wanneer een product over datum geraakt of op dreigt te gaan.Jos schreef:Er zijn zelfs al koelkasten, van Siemens, met wifi netwerk en touch screen lees ik net.
Mijn vraag hier is of er ook al pijpen zijn met wifi netwerk en touch screen?
Of in het tabaksblik met data over vochtigheid /leeftijd/ smaak en wat al niet meerBommel schreef:Even off topic: met de huidige nano chip technologie is het dadelijk mogelijk dat de koelkast via de barcode kan waarnemen wanneer een product over datum geraakt of op dreigt te gaan.Jos schreef:Er zijn zelfs al koelkasten, van Siemens, met wifi netwerk en touch screen lees ik net.
Via het display kan je dat waarnemen.
Sterker nog de koelkast kan dadelijk ook je boodschappen voor een deel doen bij de door jou aangegeven boodschappendienst.
Smokomang schreef:Of in het tabaksblik met data over vochtigheid /leeftijd/ smaak en wat al niet meerBommel schreef:Even off topic: met de huidige nano chip technologie is het dadelijk mogelijk dat de koelkast via de barcode kan waarnemen wanneer een product over datum geraakt of op dreigt te gaan.Jos schreef:Er zijn zelfs al koelkasten, van Siemens, met wifi netwerk en touch screen lees ik net.
Via het display kan je dat waarnemen.
Sterker nog de koelkast kan dadelijk ook je boodschappen voor een deel doen bij de door jou aangegeven boodschappendienst.