MacBaren neemt merken Imperial Tobacco over
- Arno
- Contacteer:
MacBaren neemt merken Imperial Tobacco over
MacBaren en Imperial Tobacco zijn overeen gekomen dat MacBaren de pijptabak en gerelateerde fijne snede blends overneemt van Imperial Tobacco. Deze zullen dus bij MacBaren geproduceerd worden (een aantal werden er al gemaakt maar ok..). Het gaat om deze merken:

Re: MacBaren neemt merken Imperial Tobacco over
Ze zullen er niet slechter op worden .
Godfrey
Godfrey
- Asmodeus
[emoji23] "Nasal Snuff". Dat is net zoiets als Oral Food
Ik had me ook al eens af gevraagd waar het dan anders in moetAsmodeus schreef:[emoji23] "Nasal Snuff". Dat is net zoiets als Oral Food

-
In o.a. Amerika en India wordt snuff van oudsher ook veel in de mond gestopt, bijv. achter de lip of op het tandvlees gesmeerd. Vaak is deze snuff wat grover van structuur. Vandaar dat er specifiek over nasal snuff gesproken wordt, wanneer deze dus veel fijner van structuur is en dus voor gebruik in de neus is.Godfrey59 schreef:Ik had me ook al eens af gevraagd waar het dan anders in moetAsmodeus schreef:[emoji23] "Nasal Snuff". Dat is net zoiets als Oral Food![]()
- Claude
Dan is het te hopen dat ze Three Nuns weer gaan produceren zoals het hoort!
- Deadl0ck
Readburd schreef:In o.a. Amerika en India wordt snuff van oudsher ook veel in de mond gestopt, bijv. achter de lip of op het tandvlees gesmeerd. Vaak is deze snuff wat grover van structuur. Vandaar dat er specifiek over nasal snuff gesproken wordt, wanneer deze dus veel fijner van structuur is en dus voor gebruik in de neus is.Godfrey59 schreef:Ik had me ook al eens af gevraagd waar het dan anders in moetAsmodeus schreef:[emoji23] "Nasal Snuff". Dat is net zoiets als Oral Food![]()
In zweden en andere noordelijke landen is het zelfs de meestgebruikte manier van snuff. (daar snus geheten) Het word er los verkocht, zoals hier bekend, en rolt men er een balletje van. (de kunst is het rollen van een balletje zodat deze niet uit mekaar valt in de mond) en er zijn ook portie zakjes te koop, denk thee zakjes met snus tabak, die je zo in de mond stopt. Op deze manier word tabak ook genuttigd door sporters.
Groet, Mark
- Arno
- Contacteer:
MacBaren produceert al eventjes Three Nuns (en Capstan) in hun fabriek maar dan onder licentie van Imperial Tobacco. Nu hebben ze ook de rechten enzo over genomen.Claude schreef:Dan is het te hopen dat ze Three Nuns weer gaan produceren zoals het hoort!
- Claude
Dan kan ik de nonnen van mijn lijst schrappen ben ik bang...