Wie heeft dit ook opgemerkt?
Godfrey
Niet opgemerkt, maar ik zou het wel grappig vinden deze berichten te zien en te lezen, zodat we hier een goed tegen antwoord op kunnen gevenGodfrey59 schreef:Op de diverse fora en facebook merk ik iets raars op ? Er staan foto,s van mensen met een pijp in hun mond of in de hand die volgens mij helemaal geen pijp roken maar alleen interessant willen doen . Vaak dezelfde nieuwe pijp,nooit brandend of op een rare manier vasthoudend of in de mond stekend . Ook de verhalen die ze vertellen over het roken van de pijp raken kant nog wal![]()
Wie heeft dit ook opgemerkt?
Godfrey
Mag ik mij daar bij aansluiten.....?Eliminator schreef:Dan zijn we de laatste der Mohicanen Rob, gelukkig bevindt ik me in goed gezelschap.
Oh, maar ik zie juist een toekomst waar ons forum gelinkt kan worden aan sociale media, opgestoten in de vaart der volkeren zogezegd...Eliminator schreef:Dan zijn we de laatste der Mohicanen Rob, gelukkig bevindt ik me in goed gezelschap.
dinck schreef:Oh, maar ik zie juist een toekomst waar ons forum gelinkt kan worden aan sociale media, opgestoten in de vaart der volkeren zogezegd...Eliminator schreef:Dan zijn we de laatste der Mohicanen Rob, gelukkig bevindt ik me in goed gezelschap.
(Ik hoop dat men dit met een flinke berg zout neemt?)
Deze juf mag rustig interessant komen doen, ze steekt je gewoon de ogen uitLonny schreef:Mag ik mij daar bij aansluiten.....?Eliminator schreef:Dan zijn we de laatste der Mohicanen Rob, gelukkig bevindt ik me in goed gezelschap.
Maar ik begrijp wel wat Godfrey bedoeld.
Beetje interessant lopen doen met een pijp....kom nou zeg.
Lonny schreef:Mag ik mij daar bij aansluiten.....?Eliminator schreef:Dan zijn we de laatste der Mohicanen Rob, gelukkig bevindt ik me in goed gezelschap.
Maar ik begrijp wel wat Godfrey bedoeld.
Beetje interessant lopen doen met een pijp....kom nou zeg.
Godfrey59 schreef:Er staan foto,s van mensen met een pijp in hun mond of in de hand die volgens mij helemaal geen pijp roken maar alleen interessant willen doen . Vaak dezelfde nieuwe pijp,nooit brandend of op een rare manier vasthoudend of in de mond stekend . Ook de verhalen die ze vertellen over het roken van de pijp raken kant nog wal![]()
Heyo! Ik hou mijn pijp ook wel eens op gelijkaardige manieren vast!!!The_Undertaker schreef:http://s30.postimg.cc/kdqqzufq9/2827812 ... _e_pip.jpg[/img]
Komt rook uit z'n pijp, maar hij rookt geen pijp, hij houdt 'm op enigszins eigenaardige wijze vast, en het verhaal wat hij vertelde over het roken van een pijp raakte kant noch wal, hij stopte er zelfs vloeistof in!![]()
En het zal u niet verwonderen dat een asociaal iemand als ik ook facebook alleen van horen zeggen kent.Lonny schreef:Mag ik mij daar bij aansluiten.....?Eliminator schreef:Dan zijn we de laatste der Mohicanen Rob, gelukkig bevindt ik me in goed gezelschap.
heerenpijp schreef:alhoewel godfrey totaal met geen bewijs komt van zijn stelling,
lijkt het wel een leuk topic te worden
als we op deze wijze kritisch kijken,
komen er wel ""verdachten pijprokers"" om de hoek kijken,
zo heb ik jaques tati zelden zien roken
https://www.google.nl/search?q=jacques+ ... ROksc8M%3A
hier trouwens een foto waar de rook wel zeer verdacht is