Ik denk dat ik me zo meteen maar even terugtrek in mijn man-cave.
... wat blijkens de feiten een aangename bezigheid zal zijn !Arclaud schreef:
Ik denk dat ik me zo meteen maar even terugtrek in mijn man-cave.
[-XGodfrey59 schreef:maar ben een beetje van de Latakia achtige af het raken .
Arno schreef:[-XGodfrey59 schreef:maar ben een beetje van de Latakia achtige af het raken .
Ah je moet het ook zelf weten hoor, ik grapte alleen watGodfrey59 schreef:Arno schreef:[-XGodfrey59 schreef:maar ben een beetje van de Latakia achtige af het raken .
Ik weet het Arno maar het is nu eenmaal zo , Alleen heb ik in the Solent Mixture van MB wel een hele lekkere gevonden ( met een beetje Latakia) die ik het meeste rook momenteel samen met de zoete Hobbits Weed .
Godfrey
Dat hoor ik graag, dan is er namelijk meer voor ons. Niet om egoïstisch te doen hoor...Godfrey59 schreef:Ik heb hem jaren gerookt maar ben een beetje van de Latakia achtige af het raken.
of er nog meer automerken zijn? Efjes uit het raam kijken en je ziet het of ben je echt enkel maar omringt met Bentley's en Porsches?rivulus schreef:Mooie pijp! Zijn er behalve bentley en porche nog meer automerken?
de belangrijkste vraag echter. Rookt die ook zo goed als hun wagen?Arno schreef:Trabant schijnt ook ooit pijpen uitgebracht te hebben:
gewoon ik schreef:de belangrijkste vraag echter. Rookt die ook zo goed als hun wagen?Arno schreef:Trabant schijnt ook ooit pijpen uitgebracht te hebben:
Hallo Roelof,rivulus schreef:Mooie pijp! Zijn er behalve bentley en porche nog meer automerken?