Goed opgemerkt Endevos.endevos schreef:Vergis ik mij of zijn er twee hondenkopjes te zien op die foto?
mvg nicholai

Naast dat ik regelmatig hoofddeksels gebruik, gebruik ik de wandelstok vaak in het bos om extra steun te krijgen bij het beklimmen van de oneffenheden die begroeid zijn met mos en alg.endevos schreef:Erg mooi, je ziet van tegenwoordig nog maar weinig hoeden, wandelstokken of pijpen meer in het openbaar.
Men moest je een Nobelprijs uitreiken wegens cultuur!
Even flink gezocht naar de blonde labrador in de achtergrond ofzo, maar dat lukte niet. Toen dacht ik dat je simpelweg Bommel probeerde te beledigingen, maar het ging dus om de wandelstok.endevos schreef:Vergis ik mij of zijn er twee hondenkopjes te zien op die foto?
mvg nicholai
Waarom zou ik zomaar mensen beginnen beledigen?Kynikos schreef:Even flink gezocht naar de blonde labrador in de achtergrond ofzo, maar dat lukte niet. Toen dacht ik dat je simpelweg Bommel probeerde te beledigingen, maar het ging dus om de wandelstok.endevos schreef:Vergis ik mij of zijn er twee hondenkopjes te zien op die foto?
mvg nicholai
Is dat nu geen subtiele hint voor het aanmaken van een nieuw onderwerp op het subforum "persoonlijke collectie"?Kynikos schreef:Wat voor pijp steekt daar uit 't hoofd, Bommel?
Uit het met hoofddeksel bedekte hoofd steekt zijn BB Forest die wellicht gevuld is met Alsbo Black.Kynikos schreef:Even flink gezocht naar de blonde labrador in de achtergrond ofzo, maar dat lukte niet. Toen dacht ik dat je simpelweg Bommel probeerde te beledigingen, maar het ging dus om de wandelstok.endevos schreef:Vergis ik mij of zijn er twee hondenkopjes te zien op die foto?
mvg nicholai
Wat voor pijp steekt daar uit 't hoofd, Bommel?