Vooral daar, ja.

Vooral daar, ja.
zeer mooie pijp Godfrey zeer mooi
Ja Huub, heb alle info gekregenHuub schreef:Hallo Pellie,
Gefeliciteerd met je mooie pijp.
Ik hoop dat ze je veel rookgenot gaat brengen.
Neem aan dat je ook instructies heb gekregen over het inroken.
Veel succes met de nieuwe wijze om van het edele kruid te genieten.
Huub
smidje schreef:dit is wat ik er mee moet kiske ?
dan neem ik dit aan van jullie die al verder staan dan ik en luister ( lees ) naar de wijze raad van mijn mede pijp rokers
maar die kuil zal toch moeten wachten tot morgen , of mijn vrouw gaat me nu voor gek verklaren![]()
maar het pijpje zal ik morgen testen , dan zijn ze zeker vrijwaart en droog van de inwendige alcohol die ik er door gehaald heb om ze te zuiveren
goede avond en dank voor deze les
hahahahahaha ik volg jou hier volkomen inkiske schreef:smidje schreef:dit is wat ik er mee moet kiske ?
dan neem ik dit aan van jullie die al verder staan dan ik en luister ( lees ) naar de wijze raad van mijn mede pijp rokers
maar die kuil zal toch moeten wachten tot morgen , of mijn vrouw gaat me nu voor gek verklaren![]()
maar het pijpje zal ik morgen testen , dan zijn ze zeker vrijwaart en droog van de inwendige alcohol die ik er door gehaald heb om ze te zuiveren
goede avond en dank voor deze les
Om nog andere verklaringen van uw betere helft jegens uw persoon te voorkomen is het dan beter om ook nog met de genoemde fluim te wachten!
[-X nee, nee,.... de eerste laag aandrukken als door een kinderhand, de tweede laag als door een vrouwenhand en de laatste als door een mannenhand,.......... we blijven pijprokers hékiske schreef:............dichtgooien in lagen van 20 tot 30 cm en elke laag grondig verdichten