@Philip; WAUW, wat een prachtpijp is die Tao...

Ook voor jou wordt het genieten!cipke schreef:Via 2dehands.be gekocht 67 stuks
daar had ik ook voor gemaildcipke schreef:Via 2dehands.be gekocht 67 stuks
Oei, ja het moest voor hen allemaal snel gaan vandaar de belachelijk lage prijs.smidje schreef: daar had ik ook voor gemaild
maar was al verkocht
maar wens je toch een dikke proficiat met je aanwinst cipke
veel plezier er mee
Is niet erg cipkecipke schreef:Oei, ja het moest voor hen allemaal snel gaan vandaar de belachelijk lage prijs.smidje schreef: daar had ik ook voor gemaild
maar was al verkocht
maar wens je toch een dikke proficiat met je aanwinst cipke
veel plezier er mee
Ze moesten vandaag gehaald worden, of kans verkeken dus mijn vriendin is erom gegaan.(zelf moest ik op het werk aanwezig zijn)![]()
Een stuk of 12 pijpen konden recht in het rek na de nodige ontsmetting
Huub schreef:Goededag Cipke,
Er zullen denk ik best een paar mooie pijpen bij zitten.
Vooral de pijp met de ovale steel en breed mondstuk vind ik mooi ( Butz Choquin ? )
Zal wel heel wat werk zijn om ze te fatsoeneren.
Fijn weekend,
Huub
Ik hou me kandidaatPhilipV schreef: Ook de St Patrick's Day laten meekomen, om eens te proeven en te ervaren wat die cube cut nu wel is. Daarnet even het etiket gelezen maar lijkt me toch zeer zoet te zijn. We zien wel wanneer ie open gaat en mocht ie tegenvallen ben ik er zeker van dat ik enkele onder jullie hier wel een plezier mee kan doen.
Aub adres en werkrooster toezenden!PhilipV schreef:Tobacco injection!
Was voor sommige tabakken nodig want de voorraad begon snel te dalen ...
Ook de St Patrick's Day laten meekomen, om eens te proeven en te ervaren wat die cube cut nu wel is. Daarnet even het etiket gelezen maar lijkt me toch zeer zoet te zijn. We zien wel wanneer ie open gaat en mocht ie tegenvallen ben ik er zeker van dat ik enkele onder jullie hier wel een plezier mee kan doen.
Daarnaast nog wat De Luxe Mixture ingeslaan. Deze aromaat is de enige die ik nog met regelmaat rook, en vooral in de zomer smaakt ie prima. De Palace Gate is een probeersel, iemand ervaring hiermee?
De overige spreken denk ik wel voor zich
En nu uiteraard kiezen ... Eenie, Meenie, Miney, Moe ...
bij deze is er zo eentje in mijn bezit
[emoji48] mini-meet graag, maar unsupervised toegang tot mijn voorraad ... Hmmm, wat zouden we doen? [emoji3]kiske schreef:Aub adres en werkrooster toezenden!
PhilipV schreef:[emoji48] mini-meet graag, maar unsupervised toegang tot mijn voorraad ... Hmmm, wat zouden we doen? [emoji3]kiske schreef:Aub adres en werkrooster toezenden!