En voor ons is dit zelfs genieten van 2 Mario Grandi's

Ik dacht heel even dat ik dubbel zag, oh wacht... nee nogsteeds
Peregrijn, helaas voor jou mag je niet door naar de volgende ronde. De Forumasbak gaat daardoor aan je neus voorbij.Peregrijn schreef:
Ik dacht heel even dat ik dubbel zag, oh wacht... nee nogsteeds![]()
Dankje eendrieenzestig ik kan zien dat je er daar van geniet misschien gisteren genomen in het lente zonnetje?
Verdorie! krijg nu nog wel een troost slice?eendrieenzestig schreef:Peregrijn, helaas voor jou mag je niet door naar de volgende ronde. De Forumasbak gaat daardoor aan je neus voorbij.Peregrijn schreef:
Dankje eendrieenzestig ik kan zien dat je er daar van geniet misschien gisteren genomen in het lente zonnetje?
De foto is op 14 maart jl. genomen. (dit kan ik bewijzen door de exifgegevens van de foto)
Bewijzen noemt 'ie dat; EXIF info is heel makkelijk aan te passeneendrieenzestig schreef:(dit kan ik bewijzen door de exifgegevens van de foto)
Dubbel genieten dus, zo te zien...
Dank, dank, duizendmaal dank, de juiste spirit onder de PRFers. (ikke niet beter weten dan dat die gegevens niet aan te passen waren)Luys schreef:Bewijzen noemt 'ie dat; EXIF info is heel makkelijk aan te passeneendrieenzestig schreef:(dit kan ik bewijzen door de exifgegevens van de foto)
Ik heb meer vertrouwen in jouw woorden dan in EXIF informatie
Deze mag van mij niet ongeapplaudisseerd voorbij gaan. Uitstekend.Peregrijn schreef:Verdorie! krijg nu nog wel een troost slice?eendrieenzestig schreef:Peregrijn, helaas voor jou mag je niet door naar de volgende ronde. De Forumasbak gaat daardoor aan je neus voorbij.Peregrijn schreef:
De foto is op 14 maart jl. genomen. (dit kan ik bewijzen door de exifgegevens van de foto)