Hey!
Ik zou graag voor mijn vriendin deze exacte pijp bestellen (Auenland pipe ERON), ze is een grote fan van LOTR:
http://www.vauen.de/en/pipes/auenland/a ... ge=0&ref=9
Nu zit ik al uren en uren te zoeken maar ik vind het totaal niet waar ik dit kan bestellen (of gewoon gaan kopen).
Ik ben van de buurt van Antwerpen,mijn voorkeur gaat gewoon uit naar gewoonweg gaan kopen, maar moest dit te ver zijn (+3uur rijden) dan bestel ik het liever.
Kan iemand mij verder helpen?
Danku!
Auenland pijp bestellen, waar?
- Smokomang
Re: Auenland pijp bestellen, waar?
Volgens mij bij de compagnie in Breda
The fact is, the moment a man takes to a pipe, he becomes a philosopher. It's the poor man's friend; it calms the mind, soothes the temper, and makes a man patient under difficulties. It has made more good men, good husbands, kind masters, indulgent fathers, than any other blessed thing on this universal earth.
- Bas
Bij Esterval in Duitsland waren ze niet zo heel prijzig (ik heb niet recent gekeken)
- Paasei
Als je van Antwerpen bent kan je huis Verloo op de Amerikalei eens proberen.
Ik weet niet zeker of ze Vauen verkopen, maar ze kunnen ze misschien wel bestellen. Even langs gaan of een telefoontje kost niks...
Ik weet niet zeker of ze Vauen verkopen, maar ze kunnen ze misschien wel bestellen. Even langs gaan of een telefoontje kost niks...
Koninklijke Eikel Des Forums.
- Arno
- Contacteer:
Klopt maar de verzendkosten zijn daar weer hoog, €17..Bas schreef:Bij Esterval in Duitsland waren ze niet zo heel prijzig (ik heb niet recent gekeken)
bedankt iedereen. denk dat ik het ga bestellen bij estervals. De prijs is goed en 17€ verzendkosten valt op zich nog wel mee.
de compagnie had enkel de sandblasted versie van de pijp die ik wil, maar ik prefereer de smooth version!
bedankt
de compagnie had enkel de sandblasted versie van de pijp die ik wil, maar ik prefereer de smooth version!