Ha je moest in de politiek gaan.
Je beheerst de kunst van het bedriegen dmv statistieken.

Overredingskracht noemen ze dat dan

mvg nicholai
Ach, ik heb het ook maar ergens te lezen... Ik geloof dat ik had gelezen dat hij toch nogal een bepaalde arrogantie over zich had. Waarschijnlijk wel terecht, het is één van de knapste koppen van deze aarde geweest. Maar toch een bepaalde arrogantie die pakweg Nicolai Tesla niet over zich had, een man die nog genialer was als Thomas Edison.Terpentijn schreef:is dat zo?! goh, ik dacht dat hij bekend stond om zijn humor en toegankelijkheid. ach, beiden kan natuurlijk.
Ik ken eigenlijk weinig grote uitvinders, staatshoofden, helden, die dat niet waren... Misschien is dat net de succesformule om in iets goed te zijn.Kynikos schreef: /edit: Tesla was dan wel weer knettergek, Nekker.
Winslow Collector schreef:Tja, dat krijg ik er hier thuis ook niet doorheen. Het blijft "Paul" of "zo, ben je eindelijk weer eens thuis" of "he, jij daar".Nekker schreef:Hij stond er zelfs op dat zijn vrouw hem de professor noemde...
Nekker schreef:Jammer dat het niet echt een aangenaam persoon was om bij in de buurt te vertoeven... Hij stond er zelfs op dat zijn vrouw hem de professor noemde...
Misschien wás dat zijn humor. En grinnikte hij elke keer als zijn vrouw er weer intrapte.Terpentijn schreef:is dat zo?! goh, ik dacht dat hij bekend stond om zijn humor en toegankelijkheid. ach, beiden kan natuurlijk.
Rechter Tie! Gulik! Yes! Ik herlees met enige regelmaat de hele reeks...Jos schreef:Uit Cultureel Supplement 10/12 van NRC Handelsblad over schrijver en diplomaat Robert van Gulik