Fijne snede
Pijptabak van authentieke belgische kwaliteit waaraan vanillearoma is toegevoegd.
Aroma: vanille
Smaak: mild
Kamer opmerking: aangenaam
Blik 150 gram.

Zal vast niet brugge zijn.... Vind 150 gram ook een rare verpakking maat trouwens, kan aan mij liggen?Satyr schreef:Sorry dat ik dit topic na vier jaar even Frankenstein, maar heeft iemand enig idee waar deze tabak vervaardigd wordt?
Brugge bier kaas ken ik wel... laatst voor het eerst gehad, bijzonder goed bevallen! Een vanille kaas.... lijkt me... Nee.gewoon ik schreef:ik dacht eerst dat het over de kaas ging.
Ook hier dank voor de uitleg! Enne, Satyr, als het artikel klaar is, zou ik die dan mogen vertalen naar het Engels?Satyr schreef:Heel erg bedankt voor de uitleg! Ben namelijk aan een artikel aan het werken over de (uitstervende) Belgische tabaksindustrie. Mocht het verschijnen, hou ik zeker het forum op de hoogte!
Neem ook eens contact op met forumlid "semois". Hij organiseert mede wandelingen door de Semois-streek waarbij je langs de werkelijke Semoisvelden loopt en de boeren kan ontmoeten.Satyr schreef:Van mij zeker, maar het is voor P-Magazine, een van de grootste tijdschriften in Belgenland.Bovendien, het is veel 'als' en 'indien'. Maar tot nu toe lijken ze wel enthousiast te zijn over het onderwerp. Een ander deel van het plan is om Vincent Manil of Joseph Martin te contacteren en te vragen of ik een dag mee mag helpen op het veld.
Nu, ik ben ook maar een stagiair en moet me nog wat bewijzen. Het is goed mogelijk dat ze het onderwerp wel gaan doen, maar dat ik het niet zelf ga mogen schrijven.
Ik denk dat dat een andere is (oud Brugge ipv oud Brugge vanille). Wel een optie voor semois!kiske schreef:http://www.au-plaisir-de-vivre.be/nl/ta ... -100g.html
Als dit de juiste is, bij deze shop heb ik laatst ook de nodige semois besteld. Vooraf betalen via bankoverschrijving en netjes geleverd.
Klopt. Lekkere tabak. En goedkoop dus. Daar lust ik nog wel wat van. Als je naar Wuustwezel komt kan ik daar vandaan wel e.e.a. meenemen richting Rivulus. Ik zou zelf graag twee dozen meenemen, kun jij dat regelen?wiele schreef:Zou het niet weten eigenlijk. Ik kon hem hier in de spar winkel in België zo bestellen.
Een doos (kartonnen blik) kost hier 11,70 euro. Ik heb het al eens verstuurd naar iemand in Nederland (dacht sidekickelvis).
Bedankt voor je tip ga ik zeker eens kijken. Huis Aerts kon ik nog niet.wiele schreef: huis aerts in Bree