Valentijnstabak ?
-
PhilipV
Re: Valentijnstabak ?
Een kant van Arno die ik nog niet kende 
-
Wowbagger
http://pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=47&t=1747PhilipV wrote:Een kant van Arno die ik nog niet kende
De lieverd...
-
Arno
Oh My God... "Jij hebt mijn pijprooksmaakpapillen ontmaagd en enige scepsis weggevaagd." 
-
Deadl0ck
Na zo'n gedicht toch maar eens een pouch kopen... Arno jongen, en ik maar denken dat het alleen latakia was wat jouw mond bevredigde...
-
Godfrey59
Jawel het kan verkeren
Maar er gaat mee naar het onbewoond eiland de Edward G.Robinson .
Waarom ? Hij heeft zowel een lekker rookachtige smaak van een beetje Latakia , als zoet van de Plum,s. Twee in een dus .
Godfrey
Waarom ? Hij heeft zowel een lekker rookachtige smaak van een beetje Latakia , als zoet van de Plum,s. Twee in een dus .
Godfrey
-
OnlineThe_Undertaker
- Administrator
En dan te bedenken dat je de Neptune in je gedicht benaderd als mannelijk...Arno wrote:Oh My God... "Jij hebt mijn pijprooksmaakpapillen ontmaagd en enige scepsis weggevaagd."
-
Arno
Wilde net zeggen dat er wel meer dingen zijn die mijn mond bevredigen als latakia, maar nu hou ik die mond maar.. 
-
Asmodeus
[emoji23][emoji23] prachtig, poëtische oprispingen uit het verleden !
-
MilleLuci
Ik ga voor een Valentino tabakje 
-
Wowbagger
En welke mag dat dan wel wezen?MilleLuci wrote:Ik ga voor een Valentino tabakje
-
Smokomang
poeh een moeilijke maar id denk dan toch simpel de erinmore flakes
-
Huub
-
Lonny
Peterson's Perfect Plug. Gerookt uit een corn.Eliminator wrote:
Met andere woorden, u vertrekt naar een eiland in de Stille Zuidzee en mag een kist meenemen vol met slechts één tabak (!), welke gaat mee ?
Dit omdat ik weinig rook (pijpje per week?) maar dan ook wel graag iets ervaar....
Edit: niet vergeten mesje mee te nemen.
-
robvoorburg
Jaren geleden een blokje (want zo oogt het) van gerooktLonny wrote:Peterson's Perfect Plug. Gerookt uit een corn.Eliminator wrote:
Met andere woorden, u vertrekt naar een eiland in de Stille Zuidzee en mag een kist meenemen vol met slechts één tabak (!), welke gaat mee ?
Dit omdat ik weinig rook (pijpje per week?) maar dan ook wel graag iets ervaar....
Edit: niet vergeten mesje mee te nemen.
en herinner me dat ik het een prettige tabak vond.
Moest wel enigszins glimlachen toen ik het blikje opende
en daar ergens de inhoud zag liggen.
Kan me voorstellen dat ze indertijd bij Peterson dachten
op welke wijze moeten we dit nu verpakken?
Laten we voor de goedkoopste variant kiezen en er het
blikje voor nemen stel ik mij zo voor.
-
Kiske
Martin Romijn heeft ook eens zo'n topic gestart. Daarin waren de veranderingen van smaak bij een ieder ook erg opvallend.
Ik neem Pirate Cake mee.
1 tegen de muggen.
2 tegen andere aanspoelers.
3 omdat ik deze zowel bijzonder smakelijk vind én deze me ook bij vaak achter elkaar roken me nooit tegen gaat staan. Iedere andere tabak, ook de enkelen die nog hoger in mijn top 5 staan, gaat me tegenstaan als ik deze constant achter elkaar rook.
Ik neem Pirate Cake mee.
1 tegen de muggen.
3 omdat ik deze zowel bijzonder smakelijk vind én deze me ook bij vaak achter elkaar roken me nooit tegen gaat staan. Iedere andere tabak, ook de enkelen die nog hoger in mijn top 5 staan, gaat me tegenstaan als ik deze constant achter elkaar rook.
-
Deadl0ck
Kan ik me goed voorstellen. Zou graag nog eens een stuk willen bemachtigen ervan, helaas is over de zee kopen met de kleine hoeveelheid tabak die ik insla niet echt rendabel te noemen.Kiske wrote:Martin Romijn heeft ook eens zo'n topic gestart. Daarin waren de veranderingen van smaak bij een ieder ook erg opvallend.
Ik neem Pirate Cake mee.
1 tegen de muggen.
-
Kiske
Stuur me effe je adres dan regelen we dat.Deadl0ck wrote:Kan ik me goed voorstellen. Zou graag nog eens een stuk willen bemachtigen ervan, helaas is over de zee kopen met de kleine hoeveelheid tabak die ik insla niet echt rendabel te noemen.Kiske wrote:Martin Romijn heeft ook eens zo'n topic gestart. Daarin waren de veranderingen van smaak bij een ieder ook erg opvallend.
Ik neem Pirate Cake mee.
1 tegen de muggen.