Verzending met Mondial Relay

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
danielb

Verzending met Mondial Relay

Bericht door danielb »

Een aantal online-winkels bieden ook verzenden met Mondial Relay aan.
Meestal hebben deze websites een fysieke winkel, en is het dikwijls een afhaalpunt van Mondial Relay.

Mondial Relay is ook met tracking, maar je moet het pakje dan bij je in de buurt gaan halen, nooit ver weg. Het wordt niet thuis bezorgd.
Voor een verzending binnen eigen land, zijn de kosten €3,50 voor een pakje met een gewicht tussen 0,00 en 20,00 kg.

Je bent vrij het af te halen op het ogenblik dat voor jou het best past, en op de plaats van jouw keuze. Wanneer het pakje is toegekomen in het afhaalpunt, heb je nog een week de tijd om het op te halen.
Onder andere bij de Belgische pijpenmaker "Elie" die nu in Frankrijk woont, heb je ook de keuze voor verzending via Mondial Relay.

Vind ik veel praktischer dan een ganse dag te moeten thuisblijven totdat de pakjesdienst is gekomen.

Heel spijtig dat er geen afhaalpunten zijn in Nederland :?
Wel in België, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië en Portugal.

http://www.mondialrelay.be/nl-be/

groet
danielb
Het ergste van alles is besluiteloosheid.

Massis
Administrator
Contacteer:

Re: Verzending met Mondial Relay

Bericht door Massis »

Website doet het hier niet, ik zie ook niet in waarom ik ooit gebruik zou maken daarvan.
Zeker aangezien Kiala iets gelijkaardigs doet in dezelfde landen, en de post tegenwoordig ook gewoon op postpunten zoals de lokale Delhaize levert als je dat wil...
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

danielb

Bericht door danielb »

Een concurentiestrijd tussen Kiala, Bpost, Mondial Relay...laat ze maar doen 8)

Een aantal Belgische winkels aangesloten bij Mondial Relay leveren zelfs gratis naar om het even welk ophaalpunt van Mondial Relay in België.
Zo koop ik altijd mijn pijptabak online bij "Au plaisir de vivre" in Jette (verhuisd binnenkort naar Waterloo) en die kan ik een paar dagen later gaan ophalen bij de krantenwinkel op 50 meter van mijn deur.

groet,
danielb
Het ergste van alles is besluiteloosheid.

Denis Mac Kie

Bericht door Denis Mac Kie »

Binnenkort leveren ze ons ons pijpje met een drone netjes thuis in de tuin af. Mes kunnen we dan ook tabak laten leveren vermits het via de post niet meer mag ...
Vriendelijke groeten
Denis
Confrater Pijpgenootschap St.Claude

Plaats reactie