Succes .
Godfrey
Helemaal mee eensCalinero schreef:@Godfrey: Ik vind dat jouw vriendschap met Meindert geen belemmering mag zijn om mee te doen, het is toch een loterij? Just my two cents!
't Gebeurt automatisch dus ik zou zeggen: Laat je niet stoppen!Godfrey59 schreef:Oehweer een mooie nervatuur en aparte stem . Ik zou graag meedoen maar als vriend van de maker wil ik dat niet doen . Zou ik hem winnen vindt ik dat not done
![]()
Succes .
Godfrey
Hier bij wil ik jou vragen om dan het lot te trekken!!!Godfrey59 schreef:Oehweer een mooie nervatuur en aparte stem . Ik zou graag meedoen maar als vriend van de maker wil ik dat niet doen . Zou ik hem winnen vindt ik dat not done
![]()
Succes .
Godfrey
Doe ikmeindert schreef:Hier bij wil ik jou vragen om dan het lot te trekken!!!Godfrey59 schreef:Oehweer een mooie nervatuur en aparte stem . Ik zou graag meedoen maar als vriend van de maker wil ik dat niet doen . Zou ik hem winnen vindt ik dat not done
![]()
Succes .
Godfrey
Paasei je heb me van de lijst ge bonjourd [emoji6] kan iemand mij er weer opzetten ?Paasei schreef:Verloting Meinderts Prince Pearwood/Dschungelacryl:
1. MfOx
2. Bommel.
3. PhilipV
4. The_Undertaker
5. Paasei
De unieke kans op een unieke Meindert, die laat ik niet schieten...
Dank je !!Godfrey59 schreef:Doe ikmeindert schreef:Hier bij wil ik jou vragen om dan het lot te trekken!!!Godfrey59 schreef:Oehweer een mooie nervatuur en aparte stem . Ik zou graag meedoen maar als vriend van de maker wil ik dat niet doen . Zou ik hem winnen vindt ik dat not done
![]()
Succes .
Godfrey![]()
Godfrey
Vandaar al de verwarring, iemand had er mij af gegooid, ik heb mezelf er dan bij gezet en blijkbaar jou er af gekletterd...Marielle32 schreef:Niks gezegd ik sta er al op zie ik ! [emoji5]️