http://www.muziekhandeljoosten.nl/conte ... taren.html

Het is maar wat je voor je hobby kwijt wil he...
Haha, die kennen we tijdens het jachtgebeuren ook. (Van mij mag het allemaal trouwens hoor!) De duurste geweren met bijpassende outfit maar weinig schietervaring!robvoorburg schreef:Verstandige mensen kennen hun grenzen.
Ben toeschouwer in het leven en kan er wel om glimlachen. Ooit zag ik tijdens de wintersport een mevrouw en meneer compleet gekleed gaan om te gaan skien, maar dat moesten ze eerst nog even leren.
Tal van vermakelijke voorbeelden meegemaakt, wanneer je er oog voor hebt een prettige bezigheid.
Zoals ik al vaker heb geschreven, voor dat geld heb je 3 PC's van Winslow en misschien nog wel een D'tje of E'tje erbij, als je een beetje zaken doet met de evrkoper. Of 5 A'tjes, dus werkelijke topkwaliteit (A en PC van Winslow). Waar je dus al die prachtige nerven in het hout wél ziet. Dat vind ik zo jammer van Dunhill. Ze maken ongelooflijk goede pijpen, mooie klassieke modellen, maar altijd gelakt of gezandstraald.janneman schreef:Grijns, typisch Dunhill; de rest is minstens zo belangrijk als de pijp. Wel mooi, maar toch een tikkeltje begrotelijk voor mij...
Eigenlijk vind ik Dunhill op z'n sterkst met hun volstrekt normale klassieke pijpen. Zoiets als dit zou ik misschien liever van een Deens georiënteerde maker willen zien, of van een Italiaan. Ik denkd at die nog net een stap verder zouden kunnen gaan.
Wat een ENORM prijsverschil!dr. Watson schreef:Klopt hij is in Nederland te koop voor ca. € 400 bij de detaillist. In Engeland krijg je hem via internet voor plm € 250.
Ben ik het helemaal mee eens alleen de meeste tabakswinkels hebben niet echt een grote hoeveelheid aan pijpen en tabak en bij pijpen vaak maar 1 merk. Dit is wat het internet zo aantrekkelijk maakt enja ook het prijsverschil.janneman schreef:Realiseer je dat we op die manier wel elke winkel de nek omdraaien... Een winkel die per maan 3000 euro aan huur moet ophoesten kan nooit concureren met internetwinkels...
Ik schreef het al eens eerder: door het goedkoopste te zoeken, raken we het beste kwijt...