Sidekickelvis schreef:Eliminator schreef:"Wurst",.............![]()
(shut op Eli,......
)
Leuk stukje weer, laatste keer dat ik in Aken was, nog geen pijproker (in ieder geval geen serieuze),... hoe dom kun je zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
ROADTRIP!!!!!!!!!

Sidekickelvis schreef:Eliminator schreef:"Wurst",.............![]()
(shut op Eli,......
)
Leuk stukje weer, laatste keer dat ik in Aken was, nog geen pijproker (in ieder geval geen serieuze),... hoe dom kun je zijn
![]()
![]()
![]()
![]()
ROADTRIP!!!!!!!!!
Wel ff sparen eerst........Calinero schreef:Sidekickelvis schreef:Eliminator schreef:"Wurst",.............![]()
(shut op Eli,......
)
![]()
![]()
![]()
![]()
ROADTRIP!!!!!!!!!
Jaah, Doen!!!!
![]()
Klopt Kees! Ik was er net voor jou geweest, vandaar dat ik blijkbaar nog vers in de gedachten van Herr Jurewicz was.Kees Flake schreef:Mooi stukje weer Arno nu weet ik ook toen ik in Aachen was en PRF noemde jouw naam gelijk viel.
Jij was dus net voor mij daar geweest. Mijn vrouw zei dat komt me bekent voor en dat klopt ook.
Dank!Calinero schreef:Ik heb die foto met genoegen bekeken!...en het verhaal was ook wel leuk!![]()
Datis bijna een exacte kopie van mijn ring!!!Arno schreef:Dank!Calinero schreef:Ik heb die foto met genoegen bekeken!...en het verhaal was ook wel leuk!![]()
Heb je ook de foto gezien van die Savinelli met skull-ring? Moest meteen aan jou denken ^^
Als jij je Sasieni prince meeneemt zodat ik nog even erbij kan gaan staan kwijlen neem ik het blikje HH Latakia Flake meedinck schreef:Ik ben wel benieuwd of je de HH Latakia Flake al opgerookt zult heben vóór Heukelum, hint, hint (niet al te subtiel)
Deal!Arno schreef:Als jij je Sasieni prince meeneemt zodat ik nog even erbij kan gaan staan kwijlen neem ik het blikje HH Latakia Flake meedinck schreef:Ik ben wel benieuwd of je de HH Latakia Flake al opgerookt zult heben vóór Heukelum, hint, hint (niet al te subtiel)
Hubba Hubba, me want!Ribbon schreef:SG Forumtabak![]()
Siked.
Zoiets?Robbie-san schreef:Ik zou mijn ogen meer op twee en indien mogelijk op 4 punten gericht hebben.![]()
![]()
![]()
? Welke latakia waarvan ik twijfelde? Als je HH Vintage Syrian bedoeld, daarvan heb ik nooit getwijfeld of er echte Syrische inzatBananabox-Ninja schreef:Arno die latakia waarvan je twijfelde of die syrische latakia bevatte, is het verstandig om daar een aantal blikken van te kopen en op te slaan?
Of rijpt latakia niet zo goed?
Dat wordt nou wel gezegd Arno, aan de andere kant heb ik een paar jaar geledenArno schreef:? Welke latakia waarvan ik twijfelde? Als je HH Vintage Syrian bedoeld, daarvan heb ik nooit getwijfeld of er echte Syrische inzatBananabox-Ninja schreef:Arno die latakia waarvan je twijfelde of die syrische latakia bevatte, is het verstandig om daar een aantal blikken van te kopen en op te slaan?
Of rijpt latakia niet zo goed?
Ik citeer even van mijn blog: Latakia: Mixtures with latakia reach their summit in about 5 years and then begin to decline more rapidly. Latakia does not really age but gets softer, loses its edge with time. So if a blend depends on the smoky, leathery and spicy taste of latakia you should not stash away the tin for too long. But if there is good layering of other tobaccos underneath the dark leaf (hello Virginia and orientals) the blend still can deliver a fantastic smoke. Even though it will transform into something more harmonious, something less pungent.
Ik zou gewoon inslaan, doe ik ook