We hebben een winnaar... (pijproker van het jaar)
- Toon
We hebben een winnaar... (pijproker van het jaar)
SGP'er Holdijk heeft eerste prijs binnen: pijproker van het jaar (bevat video) http://www.omroepgelderland.nl/web/nieu ... t-jaar.htm #omroepgld
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --
- Bananabox-Ninja
- Contacteer:
Re: We hebben een winnaar...
Prachtig om te lezen dat deze man geniet van zijn pijpje, jammer van het eerste commentaar eronder:
Geplaatst door: Bas - 01-07-2014 14:12
De man is er trots op dat hij rookt.
Volgens mij moet er nog heel veel in onze samenleving veranderen, opdat dit op termijn echt niet meer voorkomt.
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
Float like a butterfly, sting like a ninja.
"Ninja des forums"
- Arno
- Contacteer:
Die bas is een anti-rook nazi.. -_-Bananabox-Ninja schreef:Prachtig om te lezen dat deze man geniet van zijn pijpje, jammer van het eerste commentaar eronder:
Geplaatst door: Bas - 01-07-2014 14:12
De man is er trots op dat hij rookt.
Volgens mij moet er nog heel veel in onze samenleving veranderen, opdat dit op termijn echt niet meer voorkomt.
-
Laat lopen Arno, van zo'n man steek je toch nooit iets op.
- Ribbon
Haha mooi. Dit doet me denken aan de enige man die in mijn geboortestreek openlijk pijprokend rondloopt. Overigens ook een SGP politicus.
Huidige rotatie:SG Best Brown Flake (?), Ashton Type 3 (<2012), Mullingar Kenmare ('80's)
- Victor Baarn
Pijproker van het jaar 2014
Ik wist niet eens dat het bestond maar er is een pijproker van het jaar; senator Holdijk.
http://www.refdag.nl/1.838647
DEN HAAG. SGP-senator Holdijk is dinsdagmorgen door de Nederlandse Federatie voor Pijprokers (NFP) op het Binnenhof uitgeroepen tot “Pijproker van het Jaar”.
„De nieuwe “Pijproker van het Jaar” is een persoon met krachtige principes en heeft een kwalitatieve onderbouwing waarom het roken van een pijp een bijzonder fenomeen is”, aldus de NFP. Criterium om deze titel te verkrijgen is ondermeer dat de persoon in kwestie „regelmatig in de media is verschenen met een pijp, waardoor het pijproken nadrukkelijk wordt uitgedragen als life style.”
Eerdere Pijprokers van het Jaar zijn André van der Louw (PvdA) en Gerard Schouw (D66).
http://www.refdag.nl/1.838647
DEN HAAG. SGP-senator Holdijk is dinsdagmorgen door de Nederlandse Federatie voor Pijprokers (NFP) op het Binnenhof uitgeroepen tot “Pijproker van het Jaar”.
„De nieuwe “Pijproker van het Jaar” is een persoon met krachtige principes en heeft een kwalitatieve onderbouwing waarom het roken van een pijp een bijzonder fenomeen is”, aldus de NFP. Criterium om deze titel te verkrijgen is ondermeer dat de persoon in kwestie „regelmatig in de media is verschenen met een pijp, waardoor het pijproken nadrukkelijk wordt uitgedragen als life style.”
Eerdere Pijprokers van het Jaar zijn André van der Louw (PvdA) en Gerard Schouw (D66).
- The_Undertaker
- Administrator
Re: Pijproker van het jaar 2014
Kijk eens naar wat de openingspost ons verteldVictor Baarn schreef:Ik wist niet eens dat het bestond maar er is een pijproker van het jaar; senator Holdijk.

"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle
- Eliminator
- Moderator
Re: We hebben een winnaar... (pijproker van het jaar)
Euhm, heb twee topics samengevoegd, vandaar de verwarring, VB al op de hoogte gesteld, verzaakt het hier even te melden.
-

en dan niet te vergeten alle E`s die in het eten zitten , ga maar is na hoe kan het zijn dat wij een krop sla in de winkel 4x zo snel groeit dan op mijn volkstuin juist door middelen die niet goed voor ons zijn maar dat krijg je ook elke dag naar binnen, dan heb ik het nog niet eens over een nieuw geweldig product, stevia een nieuw zuiker product ja tuurlijk als je de blaadjes zo gebruikt maar nu lijkt het wel het zelfde product aspartaam weet je wat daar in zit .....nee dat weten we niet want niemand mag de fabriek in das toch vreemd toch maar het is beter als zuiker hoor ook voor kinderen ,ik weet het niet maar ik ben inmiddels ook 48 jaartjes jong en ben er tot nog toe ook mee groot geworden pppppfffff wat een gezeik altijd over die tabak ,laten we er gewoon over op houden ik had laatst ook al zo`n discussie met iemand die bij het zieken huis Buiten door de rook naar binnen moest lopen en zei ja ze hebben nu het zo gemaakt dat je verderop mag roken want het is me toch een lucht waar je doorheen moet .Ik dacht ff zeg,vroeger hoorde je bijna niemand over dat roken maar nu overal weer een verbod is in gevoerd door BRUSSEL weer een verplichting , het moet niet nog gekker worden hoor maar ben er inmiddels achter dat het gekanker alleen maar van oud rokers veelal afkomt.
Ik zou zeggen jongens gewoon GEWOON BLIJVEN ROKEN.....
gr leo
als je kop niet vast zat........was je zeker vergeten hem vast te maken aan je mondstuk..........
- Toon
Zo Leo. Dit komt recht uit het hart zo te lezen.
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --
- MfOx
Gelukkig rook je pijp