Ik ken een adres in Turkije waar ze perfect afgewerk gemaakt kunnen worden met logo op den borstzak voor niet veel eurie.
Hier een voorbeeld van rookjassen. http://heervanstand.wordpress.com/tag/rookjasje/
Godfrey
De maten zal niet uitmaken . Van wat ik er al eerder van gehad heb is de prijs meer als gunstig te noemen .Paasei schreef:Dat zie ik wel zitten.
Niet meteen om op meetings te dragen, maar gewoon voor thuis...
Alles uiteraard afhankelijk van de prijs, en of er maatje 'redelijk groot' verkrijgbaar is... zeg maar 4xl of zo...
Ik eveneens niet, scheelt een jas.gezel schreef:Neuh, begin ik niet aan.
Heb geen zin om de hele dag in een rokersjas rond te lopen.
The_Undertaker schreef:Hoe zit het dan met bijpassende (PRF) pantoffels? En eventueel een eckte (PRF) rookmuts?
Hier heb ik dat pronkstuk vandaanGodfrey59 schreef: Zo,n muts van onze Jos zou wel passen in het geheel![]()
Helemaal mee eens, maar het lijkt me wel prettig om thuis te hebben, voor na de werkdag. Vooral in de herfst en winter lijkt me dit een goede besparingsmogelijkheid, want dan kan de kachel de hele winter uit blijven denk ik..teunis schreef:Bij mij geen animo voor jas, muts of pantoffels. Ik hoef mij niet te verkleden om een pijp te kunnen roken![]()
Kuddegedrag is iets wat mij zeer tegen staat, en op een bijeenkomst het PRF-uniform aan moeten hebben.....
teunis schreef:Bij mij geen animo voor jas, muts of pantoffels. Ik hoef mij niet te verkleden om een pijp te kunnen roken![]()
Als ik al zo iets zou willen hebben, dan maak ik het zelf.
Kuddegedrag is iets wat mij zeer tegen staat, en op een bijeenkomst het PRF-uniform aan moeten hebben.....
Als we al zoiets als een herkenning moeten of willen hebben, zou ik opteren voor een geborduurde "sticker" die je zelf ergens op een kledingstuk naar keuze kan plakken met vliseline of erop kan naaien.
En uiteraard geheel vrijblijvend, dwang is ook al zoiets waar ik niet goed mee overweg kan....
De jas daarentegen is mij inderdaad iets te Roy Hefner.
Met een hele zwik koekwausgirls om hem heen.
+1teunis schreef:Bij mij geen animo voor jas, muts of pantoffels. Ik hoef mij niet te verkleden om een pijp te kunnen roken![]()
+1 ! Maar dat zal niemand verwonderen aangezien ik vliegvisser ben.teunis schreef: Als we al zoiets als een herkenning moeten of willen hebben, zou ik opteren voor een geborduurde "sticker" die je zelf ergens op een kledingstuk naar keuze kan plakken met vliseline of erop kan naaien.