Nieuw tabakken bij DTM

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Huub

Nieuw tabakken bij DTM

Post by Huub »

Hallo,

Vanaf 4 juli verkrijgbaar bij Dan Pipe ( DTM ) in Lauenburg deze twee nieuwe tabakken.
Zie voor de beschrijvingen de site.

Fijne dag verder,

Huub
8429-100.jpg
8476-50.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Godfrey59

Re: Nieuw tabakken bij DTM

Post by Godfrey59 »

Hoi Huub

Hoe deze rondjes te stoppen ? gezien het middenstukje cavendisch tabak is.

Groetjes
Godfrey

Arno

Post by Arno »

Ah! Interessant! Maarrrr niet door hunzelf gemaakt (Made in the E.C. for Dan Tobacco), dat vind ik persoonlijk wat minder.. Ik vermoed dat de tabakken vanaf de Orlik (STG) fabriek komen gezien de coins van Roper's Roundels en de plug van Salty Dogs. In zoverre ik weet is de Orlik (STG) fabriek namelijk de enige in Europa die die soorten tabak kan maken.

Huub

Post by Huub »

Arno wrote:Ah! Interessant! Maarrrr niet door hunzelf gemaakt (Made in the E.C. for Dan Tobacco), dat vind ik persoonlijk wat minder.. Ik vermoed dat de tabakken vanaf de Orlik (STG) fabriek komen gezien de coins van Roper's Roundels en de plug van Salty Dogs. In zoverre ik weet is de Orlik (STG) fabriek namelijk de enige in Europa die die soorten tabak kan maken.
Hoi Arno.

Het is wel bijna zeker dat ze Roper's Roundels bij de STG laten maken. Wat samenstelling betreft lijkt hij toch wel erg veel op Orlik
Bull's Eye Flake. Die wordt zoals je weet jammergenoeg niet meer gemaakt.
Maar met welke tabak van Orlik zou de plug te vergelijken zijn? Maken die plugs?
Misschien laten ze die wel maken bij Samuel Gawith og Gawith & Hoggarth.

Fijne avond,

Huub

Image

Ribbon

Post by Ribbon »

STG maakt bij mijn weten ook plugs. Op de pakjes Warrior Plug en Mick McQuaid Plug die ik pas in Manchester kocht staat dat ze daar geproduceerd worden.

Ik ben overigens wel benieuwd naar beide tabakken Huub. Bedankt voor het delen.

Arno

Post by Arno »

Ribbon wrote:STG maakt bij mijn weten ook plugs. Op de pakjes Warrior Plug en Mick McQuaid Plug die ik pas in Manchester kocht staat dat ze daar geproduceerd worden.

Precies :)

Huub

Post by Huub »

Ribbon wrote:STG maakt bij mijn weten ook plugs. Op de pakjes Warrior Plug en Mick McQuaid Plug die ik pas in Manchester kocht staat dat ze daar geproduceerd worden.

Ik ben overigens wel benieuwd naar beide tabakken Huub. Bedankt voor het delen.
Hallo Ribbon,

Dat wist ik niet. Zoals ik al eerder heb geschreven heb ik de Warrior Plug uit het bekende zilverkleurig pakje vroeger eens gerookt, maar die werd niet gemaakt in Denemarken.

Fijne avond verder,

Huub