Trots op ons forum !!

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
colourpipe

Trots op ons forum !!

Bericht door colourpipe »

Beste mederokers,

Het moet toch even van mijn hart.... Eigenlijk ben ik ook nog vrij vers :roll: op het pijprokersforum (pas sinds oktober vorig jaar ) maar toch wil ik dat we heel iets unieks hebben.( Maar dat wisten de meesten al....)
Het stikt van de forums , over alle onderwerpen is wel een forum. Maar wat mij opvalt is dat hier , misschien op soms een uitzondering na maar wat ik trouwens nog niet ben tegengekomen, wij zeer respectvol met mekaar omgaan. En misschien is dat voor ons pijprokers wel de normaalste zaak van de wereld. Maar als ik zie hoe er soms in andere forums met elkaar wordt gepraat en soms uitspraken worden gedaan dan mogen we trots zijn op mekaar en ons forum. Regels zijn regels en dat hoort ook zo maar de wijze van benaderen naar elkaar , het tot doel stellen en laten beseffen van wat wij willen uitdragen kan volgens mij niet beter. De harmonie en het respect voor mekaar is eigenlijk altijd te proeven op het forum.

Voor de meesten vertel ik niets nieuws maar aangezien ik nog niet zolang hier rondloop wou ik dit graag even kwijt...

Chapeau voor ons en zeker voor de mensen die zorgen dat dit forum op deze uitzonderlijke manier in stand blijft.... :D
Beter al het water naar de zee moeten dragen dan in één keer een volle emmer leeg te moeten drinken....

The_Undertaker
Administrator

Re: Trots op ons forum !!

Bericht door The_Undertaker »

colourpipe schreef: Voor de meesten vertel ik niets nieuws maar aangezien ik nog niet zolang hier rondloop wou ik dit graag even kwijt...
Dat mensen hier nog niet zo lang rondlopen, wil niet zeggen dat ze daarom minder te vertellen hebben alhier, dus een ieder die wat te melden heeft, is welkom om dat te doen. Verder deel ik je mening helemaal, ondanks dat er in het inkaktopic andere geluiden te horen zijn. Wellicht kijken we er allemaal op een andere manier naar :lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

richard75
Contacteer:

Bericht door richard75 »

Pijprokers onderling zijn zeker een apart ras qua omgang met elkaar, dat was me al heel snel duidelijk.
Denk maar eens aan de oude pijprekjes: "Een tevreeden rooker is geen onrust stoker" en soortgelijke uitdrukkingen :D

Ben het dan ook helemaal met je eens!
"Gun Bruyere een tweede ronde, weggooien is zonde!"

"Een pijp is voor een onrustige ziel gelijk aan de liefkozingen van een moeder bij haar zieke kind"
Indiaans gezegde

lestat

Bericht door lestat »

Wel voila daar kan ik mij nu eens volledig bij aansluiten. En ik ben ondertussen al niet meer zo nieuw :mrgreen:
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood

dinck

Bericht door dinck »

Ah, een mooie tegenhanger voor de vraag of het forum inkalkt!

Dank je voor het positieve gevoel!

kiske

Bericht door kiske »

Mooi beschreven colorpipe!

Wat je naam betreft, de breiwerkpijp van Huub al gezien?

Calinero

Bericht door Calinero »

Inderdaad, heel mooi beschreven, colourpipe! =D>
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!

Bart Iron
Moderator

Bericht door Bart Iron »

Leuk dat je deze positiviteit met ons wilt delen!
Gezien je nickname en avatar ga jij blijkbaar met meer kleur door het leven, dan anderen.

Geoff

Bericht door Geoff »

Zo is het nou maar net! Ook ik voelde mij hier onmiddellijk welkom. Heb op vele andere fora (niet over pijpen) gelezen, maar nergens me zo 'thuis' gevoeld als hier.

Het is zoals bij het topic 'Stel je even voor' staat: 'Voor dat broodnodige 'ons-kent-ons' gevoel...' En dat is nu net het mooie aan dit forum: je komt allerlei mensen tegen. En dan kom je op je eerste meeting en ziet deze personen IRL. Hoewel het je eerste meeting is, word je toch even warm ontvangen als bij je eerste post op dit forum. Gewoon prachtig!

Ik heb gedurende een periode minder aandacht kunnen besteden aan dit forum wegens omstandigheden, maar ben enorm blij dat ik terug ben!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

St Patrick

Bericht door St Patrick »

Hear,hear.. =D>

:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Bommel

Bericht door Bommel »

Dank Colourpipe voor deze positieve inbreng.
Afbeelding

robvoorburg

Bericht door robvoorburg »

Juiste houding!

MilleLuci
Contacteer:

Bericht door MilleLuci »

Heel fijn dit! TOOF!! :wink:
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

meindert

Bericht door meindert »

colourpipe schreef:Beste mederokers,

Het moet toch even van mijn hart.... Eigenlijk ben ik ook nog vrij vers :roll: op het pijprokersforum (pas sinds oktober vorig jaar ) maar toch wil ik dat we heel iets unieks hebben.( Maar dat wisten de meesten al....)
Het stikt van de forums , over alle onderwerpen is wel een forum. Maar wat mij opvalt is dat hier , misschien op soms een uitzondering na maar wat ik trouwens nog niet ben tegengekomen, wij zeer respectvol met mekaar omgaan. En misschien is dat voor ons pijprokers wel de normaalste zaak van de wereld. Maar als ik zie hoe er soms in andere forums met elkaar wordt gepraat en soms uitspraken worden gedaan dan mogen we trots zijn op mekaar en ons forum. Regels zijn regels en dat hoort ook zo maar de wijze van benaderen naar elkaar , het tot doel stellen en laten beseffen van wat wij willen uitdragen kan volgens mij niet beter. De harmonie en het respect voor mekaar is eigenlijk altijd te proeven op het forum.

Voor de meesten vertel ik niets nieuws maar aangezien ik nog niet zolang hier rondloop wou ik dit graag even kwijt...

Chapeau voor ons en zeker voor de mensen die zorgen dat dit forum op deze uitzonderlijke manier in stand blijft.... :D
Helemaal mee eens!!!! =D> =D>
Groet van Pijpmaker Meindert

as it net kin sa as it moat , dan moat it mar sa as it kin !

Gypscoprotheres
Contacteer:

Bericht door Gypscoprotheres »

+1!

Whitesnake

Bericht door Whitesnake »

Tof van je!

Plaats reactie