Godfrey

Godfrey
Hey Godfrey,Godfrey59 schreef:De Lumberjack van Mr Brog / De pijp voor de echte manen volgens mij de grootste op de markt . Op de rand staat de pijprokersoptocht dieren met allemaal een pijp in hun mond . Zelf vindt ik het een geweldig ding . Daar ze alleen voor de Amrikaanse markt gemaakt worden zeer beperkt leverbaar
![]()
Godfrey
Godfrey
Klopt, hij wil eerst veel oefenen want het is lastig om te maken.Godfrey59 schreef:Oei Rob daar gaat Meindert weer zijn grenzen voor op zoekenMaar het lukt hem , no worry . Kan hij dit maken durf ik rustig te zeggen dan kan hij alles maken
![]()
Benieuwd naar de voortgang van het proces
Godfrey
Wowbagger schreef:Is wel wat voor onze huis-, tuin- en keukenninja...
Jij mag nooit meer radenWowbagger schreef:Is wel wat voor onze huis-, tuin- en keukenninja...
Daar ben ik érg benieuwd naar!
Dan moet je snel zijn want ze zijn al bijna uitverkocht.Timmy schreef:Pracht Cavalier model, ook zeer benieuw naar meindert's versie. En die Lumberjack wordt stoeipartijtje tussen calinero en mij
Geen enkele reactie meer op vernomenGodfrey59 schreef:Hallo Huub / Gerrit
Ik heb Dan Morisson een bericht gestuurt of hij voor mij een pijp wil maken . Eens kijken wat hij ervan vindt.
Godfrey
Hallo Huub
Hallo Huub
Dit lijkt me toch meer een pipetool dan een pijp. Ben je zeker dat het een pijp is?Laafke schreef:Nou rook ik natuurlijk nog maar vanaf de jaren tachtig pijp en als beginneling zit je dan vol vragen. Vandaar mijn vrag: Hoe rook je deze pijp??
Santaroko Pipes
Helaas geen website wel een FB pagina.
Als ik rijk was zou ik er een prijsvraag aan verbinden, net als Fred, maar ja ik heb geen nieuwe meer liggen