Danish Pipe Shop

Altijd handig
Huub

Re: Danish Pipe Shop

Post by Huub »

Laafke wrote:In de snoepwinkel voor volwassenen:

Image

Peder Christian Jeppesen - Neerup

Hallo Gerrit-Jan,

Ik weet niet wanneer je die nieuwsbrieven binnenkrijgt, maar op deze staan pijpen die zaterdag al verkocht waren op de site van DPS.

O.a. die met het roze mondstuk.

Fijne avond verder,

Huub

Laafke

Post by Laafke »

Dit komt via Facebook Huub. Dat daar dan pijpen tussen staan die al verkocht waren wist ik niet. Als dat zo is/blijft dan is het misschien beter om geen foto's meer te plaatsen.

Sidekickelvis

Post by Sidekickelvis »

Laafke wrote:Dit komt via Facebook Huub. Dat daar dan pijpen tussen staan die al verkocht waren wist ik niet. Als dat zo is/blijft dan is het misschien beter om geen foto's meer te plaatsen.
Waarom niet, ik bekijk het toch meer als info over wat er allemaal gemaakt word. Niet direct om er 1 te bestellen in ieder geval.

Laafke

Post by Laafke »

Ik vind het zelf ook altijd weer een verrassing waar ze mee komen.....maar ja als de info echt gebruikt gaat worden om een piip aan te schaffen dan kan ik me voorstellen dat als je ziet dat hij een paar dagen geleden al is verkocht dat dat dan een teleurstelling is. Aan de andere (eigen ervaring) kun je natuurlijk ook even een mailtje sturen of ze een bepaalde pijp kunnen nabestellen. Dat geldt ook voor de handgemaakte pijpen.

Laafke

Post by Laafke »

White Dot and Bamboo

Image

Die andere Vauen. :lol:

Laafke

Post by Laafke »

Image

Peter Klein

Laafke

Post by Laafke »

Peder Jeppesen heeft serie pijpen afgeleverd die hij, naar ik begrijp, zelf heeft gemaakt dus niet onder de naam Neerup.

Image

Laafke

Post by Laafke »

Peder Jeppesen heeft serie pijpen afgeleverd die hij, naar ik begrijp, zelf heeft gemaakt dus niet onder de naam Neerup.

Image

Wowbagger

Post by Wowbagger »

Brrrr, doe mij die van Peter Klein dan maar!

meindert

Post by meindert »

Laafke wrote:Peder Jeppesen heeft serie pijpen afgeleverd die hij, naar ik begrijp, zelf heeft gemaakt dus niet onder de naam Neerup.

Image
Dit is wel een mooie zeg!!

Laafke

Post by Laafke »

Former (nickname voor Hans Jonny Nielsen) heeft een setje afgeleverd.

Image

www.pipedia.org/wiki/Former

Laafke

Post by Laafke »

Iemand die een beetje thuis is in de danish style ziet direkt om welke pijpenmaker het hier gaat:

Image

Søren Refbjerg

Wowbagger

Post by Wowbagger »

Prachtig pot modelletje daar op de voorgrond zeg!

BambooAmbassador

Post by BambooAmbassador »

Peder Jeppesens verlaat zijn Pokers even en komt met totaal iets anders.

Image

Ik vind het typisch Deens design, je kwam het al tegen bij Stanwell no 63 en 64 (design Sixten) en nu in de Stanwell Bamboo 144 weer.
En qua vormgeving vind ik, als je de bovenkant wegdenkt er toch ook een tikje Winslow in zitten. Maar dat is zuiver mijn opinie als reaktie op de foto, ik heb ze niet in handen gehad.