Welk land?

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Godfrey59

Welk land?

Bericht door Godfrey59 »

In welk land heb je nou de minste tabaks regels en bemoeienis van de overheid , doen ze nergens moeilijk , en is er nog gewoon hier en daar tabaksreclame ?

Of is er nergens ter wereld dit meer te vinden :lol:

Godfrey

Laafke

Re: Welk land?

Bericht door Laafke »

Volgens mij zijn dat Duitsland en Nelgie. Als je nagaat dat een blik Three Nuns in Duitsland 12,50 doet en hier in Nederland 15,75

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Hallo Gerrit

Ik bedoel niet zozeer de prijs maar meer het algemene roken en tabak.

Godfrey

keesvg

Bericht door keesvg »

Ik denk dat je grootste kans vrijstad christiania is of prinsdom sealand :mrgreen:
Zit je eraan te denken om te emigreren dan?

kiske

Bericht door kiske »

In Armenie, maar wie wil daar in godsnaam wonen, wordt er nog overal gerookt en mag dat ook!

Eliminator
Moderator

Bericht door Eliminator »

Tsjechie, een land waar volgens mijn prima te wonen valt en met een hele duidelijk regel.
Je geeft van te voren aan of jouw kroeg een roken of niet roken kroeg is,.... vrije keuze !
Eenmaal gekozen voor 'niet roken', levert een rokende gast een stevige prent op,... maar gekozen voor 'roken' is er niets aan de hand,... welke van de twee de meeste klanten krijgt is de vraag, maar men heeft wel de vrije keuze.
Daarnaast is het vrouwvolk fraai, het eten prima, het bier goedkoop,.......

Wat houdt me eigenlijk tegen :roll:
Afbeelding

Godfrey59

Bericht door Godfrey59 »

Eliminator schreef:Tsjechie, een land waar volgens mijn prima te wonen valt en met een hele duidelijk regel.
Je geeft van te voren aan of jouw kroeg een roken of niet roken kroeg is,.... vrije keuze !
Eenmaal gekozen voor 'niet roken', levert een rokende gast een stevige prent op,... maar gekozen voor 'roken' is er niets aan de hand,... welke van de twee de meeste klanten krijgt is de vraag, maar men heeft wel de vrije keuze.

Kijk dat is nu duidelijk en no nonsens beleid :lol:

Godfrey

Calinero

Bericht door Calinero »

Eliminator schreef:Tsjechie, een land waar volgens mijn prima te wonen valt en met een hele duidelijk regel.

Kijk, dat spreekt mij nu aan! Dat we als burgers nog onze eigen keuzes zouden mogen maken!!
En het goedkope bier en het mooie vrouwvolk is wel een hele mooie bonus! :mrgreen:
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!

Winslow Collector

Bericht door Winslow Collector »

Vanuatu is volgens mij, op veel vlakken, het meest vrije land ter wereld. Maar helaas weet ik nu net niet hoe het met het roken is gesteld. :?

Ronald57

Bericht door Ronald57 »

Vrijwel alle Mediterrane landen. Rookverbod is er maar niemand doet er iets mee, goddank.

Plaats reactie