Zoals op de afbeelding ziet het er prima met uit maar ze zijn op transparant folie gedrukt en op een donkere achtergrond vallen details weg.
Wat nu zwart is zal zilver worden geprint bij de volgende om eens te kijken hoe het dan uit komt.
Godfrey

Je moet er toch iets voor over hebbenrichard75 schreef:Die staan vast heul errug mooi op de motorkap van mijn Zilveren Audi
(En mijn vrouw maakt me af...)
Altijd leuk als je degene voor je extra vaak in de achteruitkijkspiegel ziet kijkenrichard75 schreef:Da's waar (en het staat wel badass)!
Krijg nu al vaak vreemde blikken op de A13 onderweg van en naar 't werk als ik van mijn pijp aan het genieten ben
richard75 schreef:Da's waar (en het staat wel badass)!
Krijg nu al vaak vreemde blikken op de A13 onderweg van en naar 't werk als ik van mijn pijp aan het genieten ben
Klinkt logischSidekickelvis schreef:richard75 schreef:Da's waar (en het staat wel badass)!
Dat zal wel komen omdat ze gewend zijn een andere kop met pijp erin in een zilveren Audi over de A13 te zien knallen!
Deze twee mogen voor een blikje tabak weg ivm nieuwe druk . afmeting 300x200 ongeveer .Godfrey59 schreef:De eerste grote PRF stickers zijn klaar maar komen niet mooi uit op een zwarte achtergrond.
Zoals op de afbeelding ziet het er prima met uit maar ze zijn op transparant folie gedrukt en op een donkere achtergrond vallen details weg.
Wat nu zwart is zal zilver worden geprint bij de volgende om eens te kijken hoe het dan uit komt.
Godfrey